Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сльоза (Кріт), Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2017-05-22T11:05:02Z
dc.date.available 2017-05-22T11:05:02Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сльоза Н. В. (Кріт Н. В.) Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії / Н. В. Сльоза // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий, 2015. – В. 1. – С. 333-340 ua
dc.identifier.issn 2307-4906
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161
dc.description.abstract У статті охарактеризований вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії, які є окремою предметною компетенцією. Встановлено, що найефективнішим засобом набуття здатностей самостійно здобувати знання у начальному процесі школи є освітня модель – підручник. Визначено роль окремих пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, увага, пам’ять, мислення, уява, мова) у самостійній навчальній діяльності школярів. Проаналізовано підходи щодо урахування специфіки когнітивних процесів та їх удосконалення під час роботи з навчальною книгою. ua
dc.description.abstract The article characterizes the effect of the cognitive approach on the formation of students’ independent skills in the learning process of physical geography, which is considered as separate subject competence. It is established that the most effective means of acquiring abilities of knowledge independent gain in the school educational process is an educational model – a textbook. The role of individual cognitive processes (sensation, perception, attention, memory, thinking, imagination, speech) in a self-learning activity of students is defined. The approaches regarding to the account of specificity of cognitive processes and their improvement at working with educational book are analyzed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ПП Жовтий ua
dc.subject когнітивні процеси ua
dc.subject фізична географія ua
dc.subject учні основної школи ua
dc.subject підручник ua
dc.subject процес навчання ua
dc.subject формування ua
dc.subject самостійні уміння ua
dc.subject cognitive processes ua
dc.subject independent skills formation ua
dc.subject the learning process ua
dc.subject the textbook ua
dc.subject students оf school ua
dc.subject physical geography ua
dc.subject.classification 373.5 : 911.2 ua
dc.title Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу