Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кобильнік, Лілія Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-10-08T19:39:02Z
dc.date.available 2012-10-08T19:39:02Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Кобильнік, Лілія Миколаївна. Психологічні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.М. Кобильнік ; наук. кер. Ю. О. Приходько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1413
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі вивчення психологічних особливостей самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів. Розкрито зміст поняття „самоактуалізація особистості майбутнього психолога і педагога”, вивчено емоційні компоненти ставлень студентів до значущих для них об’єктів; виявлено особливості усвідомлення значення, сутності та специфіки процесу самоактуалізації у майбутніх психологів і педагогів; визначено рівні самоактуалізації їх особистості; вивчено стратегії самоствердження студентів, рівень соціальної креативності; визначено готовність до професійно-педагогічного саморозвитку. Простежено динаміку та гендерні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів. За отриманими результатами дослідження розроблено та апробовано методику стимулювання самоактуалізації студентської молоді в навчально-виховному процесі ВНЗ. Ефективність програми доведено позитивною динамікою показників самоактуалізації студентів експериментальних груп. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of study of psychological features of self-actualization of the personality of future psychologists and teachers. The sense of notion “self-actualization of the personality of future psychologist and teacher” is exposed, the emotional components of students’ attitudes to the meaningful objects are studied; the peculiarities of awareness of meaning, essence and specification of self-actualization process of future psychologists and teachers are studied; the levels of self-actualization of their personality are defined; the strategies of students’ self-affirmation and the level of social creativity are studied; the readiness for the professional-pedagogical self-growth is defined. The dynamics and gender features of self-actualization of the personality of future psychologists and teachers is exposed. According to the results the method of stimulation of self-actualization of student youth is developed and approved in the educational process. The effectiveness of the program is proved by the positive dynamics in common, and by the separate components of self-actualization of students of experimental groups in particular, made on the basis of comparison with the results of control groups. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject самоактуалізація особистості ru_RU
dc.subject професійна підготовка ru_RU
dc.subject стратегія самоствердження ru_RU
dc.subject професійно-педагогічний саморозвиток ru_RU
dc.subject соціальна креативність ru_RU
dc.subject ціннісні орієнтації ru_RU
dc.subject рівень домагань ru_RU
dc.subject самооцінка ru_RU
dc.subject захисні механізми ru_RU
dc.subject self-actualization of personality ru_RU
dc.subject professional training ru_RU
dc.subject strategy of self-affirmation ru_RU
dc.subject professional-pedagogical self-growth ru_RU
dc.subject social creativity ru_RU
dc.subject value orientations ru_RU
dc.subject level of claims ru_RU
dc.subject self-evaluation ru_RU
dc.subject protective mechanisms ru_RU
dc.subject.classification 159.923.2 ru_RU
dc.title Психологічні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics