Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, Ольга Борисівна
dc.contributor.author Поліщук, Светлана Петровна
dc.date.accessioned 2017-05-19T10:33:07Z
dc.date.available 2017-05-19T10:33:07Z
dc.date.issued 2017-02
dc.identifier.citation Сидоренко О. Б. Старанність як компонент особистісного розвитку студентів / О. Б. Сидоренко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (52), Issue: 113, Budapest. - 2017. - P. 83-87 ua
dc.identifier.issn p-ISSN 2308-5258
dc.identifier.issn e-ISSN 2308-1996
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14132
dc.description У Законі України «Про вищу освіту» основна увага приділяється розвитку особистісних якостей студентів, що є основою професійної компетентності, якими повинен оволодіти здобувач відповідного ступеня вищої освіти. В зв’язку з цим постає практична необхідність пошуку тих компонентів у структурі особистості, які запускають механізми саморозвитку і самовдосконалення, серед яких вагоме місце займає старанність. Навчання у вищому навчальному закладає сенситивним періодом для розвитку старанності через глибоке знайомство з професією, оволодіння загальною культурою інтелектуальної діяльності, можливість підвищити рівень особистісного розвитку – все це сприяє розвитку старанності. Детермінантами становлення старанності серед інших компонентів є самостійна робота та систематичність відвідування занять, які водночас є і характеристиками старанності. ua
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню феномена старанності як компонента особистісного розвитку студентів. Розкрито особистісні чинники розвитку старанності серед яких: сумлінність, відповідальність, ставлення до діяльності, організованість, вольові якості та чинники професійного середовища, самостійна робота студентів, систематичність перевірки та контролю знань, умінь і навичок студентів. Виявлено рівні старанності студентів та окреслені шляхи розвитку старанності в умовах університету. ua
dc.description.abstract The article investigates the phenomenon of diligence as a component of personal development of students. Discloses personal factors of diligence among them: conscientiousness, responsibility, attitude to the activity, organization, volitional qualities and factors of professional environment, independent work of students, systematic inspection and control of knowledge, abilities and skills of students. Diligence revealed levels of students and ways of diligence in the university environment. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию феномена прилежания как компонента личностного развития студентов. Раскрыто личностные факторы развития прилежания среди которых: добросовестность, ответственность, отношение к деятельности, организованность, волевые качества и факторы профессиональной среды, самостоятельная работа студентов, систематичность проверки и контроля знаний, умений и навыков студентов. Выявлено уровни прилежания студентов и намечены пути его развития в условиях университета. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher BUDAPEST ua
dc.subject Психологія студентів ua
dc.subject старанність ua
dc.subject студенти ua
dc.subject особистісний розвиток ua
dc.subject сумлінність ua
dc.subject рівні старанності ua
dc.subject Psychology of students ua
dc.subject diligence ua
dc.subject personal development ua
dc.subject students ua
dc.subject cons ua
dc.subject conscientiousness ua
dc.subject Психология студентов ua
dc.subject diligence levels ua
dc.subject прилежание ua
dc.subject студенты ua
dc.subject личностное развитие ua
dc.subject добросовестность ua
dc.subject уровни прилежания ua
dc.title Старанність як компонент особистісного розвитку студентів ua
dc.title.alternative Diligenceas a component of personal development of students ua
dc.title.alternative Прилежание как компонент личностного развития студентов ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу