Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні та методичні основи реалізації вимог ергономіки навчального фізичного експерименту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вовкотруб, Віктор Павлович
dc.date.accessioned 2012-10-08T16:59:44Z
dc.date.available 2012-10-08T16:59:44Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Вовкотруб, Віктор Павлович. Теоретичні та методичні основи реалізації вимог ергономіки навчального фізичного експерименту: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В.П. Вовкотруб ; наук. кер. С. У. Гончаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 44 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1404
dc.description.abstract Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних основ ергономіки навчального фізичного експерименту як динамічної, ефективно діючої педагогічної системи. Розкриваються основні чинники комплексного підходу до вдосконалення і розвитку системи навчального експерименту відповідно до вимог педагогічної й виробничої ергономіки в умовах реформування неперервної фізичної освіти, пов’язане із впровадженням новітніх технологій навчання. Розроблено структуру ергономіки навчального фізичного експерименту, визначені аспекти корегування дидактичних принципів і ергономічних вимог, а також мотиви функціонування ергатичної системи “експериментатор – експериментальна установка – середовище”, чинники методичного і матеріального забезпечення, показники і номенклатура стандартизації ергономічних вимог і визначення ергономічної оцінки всіх видів навчального експерименту. Ця дидактична система крім модифікації традиційних навчальних експериментів і установок охоплює ряд нових навчальних дослідів й лабораторних робіт, серію нових оригінальних приладів. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to substantiation of theoretic-methodical basics of the educational physical experiment ergonomics as a dynamic efficiently acting pedagogical system. There are exposed the main characteristics of the complex approach to improvement and development of the educational experiment system regarding to requirements of pedagogical and work ergonomics in conditions of reforming of uninterrupted physical education, which are concerned with an introduction of the newest educational technologies. There were elaborated the structure of educational physical experiment ergonomics, were defined aspects of the correction of didactic principles and ergonomic requirements and although causes of functioning of the ergatic system “the experimenter – the experimental plant – an environment”, were defined the characteristics of methodical and material maintenance of high level’s ergonomic evaluation for all kinds of educational experiment. This didactic system includes, besides modification of traditional educational experiments and plants, a number of new educational researches and laboratory works, the series of new original devices. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ергономіка ru_RU
dc.subject навчання фізики ru_RU
dc.subject навчальний експеримент ru_RU
dc.subject експериментальна установка ru_RU
dc.subject ергономічні показники ru_RU
dc.subject оцінка ru_RU
dc.subject ergonomics ru_RU
dc.subject study of physics ru_RU
dc.subject educational experiment ru_RU
dc.subject experimental plant ru_RU
dc.subject ergonomic indexes ru_RU
dc.subject valuation ru_RU
dc.subject.classification 53(07) + 372.853 ru_RU
dc.title Теоретичні та методичні основи реалізації вимог ергономіки навчального фізичного експерименту ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу