ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-05-15T12:28:54Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T12:28:54Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Алексєєнко-Лемовська Л.В. Слово як лінгвістична категорія / Л.В. Алексєєнко-Лемовська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта. РВВ КГУ, 2013. – Вип. 39. – Ч.1. - С. 120–129. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14022 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему слова, яке належить до однієї з найбільш дискусійних лінгвістичних проблем, оскільки саме воно є головною одиницею мови. Слово виступає основним будівельним матеріалом висловлювань, за допомогою яких реалізується спілкування між людьми. Воно є основною одиницею найменування фактів дійсності, а також сприймань, думок, почуттів людини, викликаних цими фактами. Слово як мовна одиниця потребує відповідного своїй природі визначення, яке б відмежувало його від найближчих мовних одиниць (морфеми й речення), сусіднього слова. Слово є представником усіх компонентів мови - фонетики (складається зі звуків мови), лексики (позначає, кодує будь-яке явище дійсності, несе смислове навантаження), граматики (у певній граматичній формі). Отже, слово виступає центральною одиницею, що пронизує всю мовну систему. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта) | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія; | |
dc.subject | лексика | ua |
dc.subject | слово | ua |
dc.subject | мовна | ua |
dc.subject | одиниця | ua |
dc.subject | компоненти | ua |
dc.subject | словник | ua |
dc.subject.classification | 371 | ua |
dc.title | Слово як лінгвістична категорія | ua |
dc.type | Article | ua |