Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Pawlak, Robert
dc.date.accessioned 2017-05-03T08:16:33Z
dc.date.available 2017-05-03T08:16:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Pawlak R. School Reforms and Educational Inequalities in Post-Communist Poland / Robert Pawlak // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 189-205 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13784
dc.description.abstract The paper is devoted to the presentation of the representation of the results of a study about stratification in the school system in Poland. The research was conducted in Krakow, the former capital of Poland, in 2011-2012. The data come from statistics on local education system, individual in-depth interviews with school masters and teachers from lower secondary schools as well as politicians representing the local government. Special attention was paid to school recruitment policies, unequal access to education for students from different backgrounds, and the local government strategy for education. As a result, three types of lower secondary schools were identified: 1) elite non-public schools; 2) the best public lower secondary schools and 3) schools for students from poor families, facing enormous problems and substantial educational needs. We concluded that the educa- the education policy of the local authorities of Krakow is not effective in terms of equalization of opportunities of the children and youth from socially neglected and marginalized communities. ua
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу результатів дослідження стратифікації в шкільній системі Польщі. Дослідження було проведено в колишній польській столиці Кракові в 2011-2012 роках та базується на опрацюванні статистичних даних місцевої системи освіти, індивідуальних глибинних інтерв’ю з директорами та вчителями початкової середньої школи, а також представниками місцевої влади. Особливу увагу було приділено політикам набору до шкіл, нерівному доступу до освіти представників різних соціальних верств та освітнім стратегіям місцевої влади. В результаті було ідентифіковано три типи початкових середніх шкіл: 1) елітні приватні школи; 2) кращі публічні школи та 3) школи для представників незаможних верств населення із значними проблемами та освітніми потребами. Зроблено висновок, що освітня політика органів місцевого самоврядування Кракова не є ефективною для зрівнювання можливостей навчання дітей та молоді з соціально незахищених та маргінальних груп. ua
dc.description.abstract Статья посвящена анализу результатов исследования стратификации в школьной системе Польши. Исследование было проведено в бывшей польской столицы Кракове в 2011-2012 годах и базируется на обработке статистических данных местной системы образования, индивидуальных глубинных интервью с директорами и учителями начальных средних школ, а также представителями местной власти. Особое внимание было уделено политике набора в школы, неравному доступу к образованию представителей разных социальных слоев и образовательным стратегиям местной власти. В результате было идентифицировано три типа начальных средних школ: 1) элитные частные школы; 2) лучшие публичные школы и 3) школы для представителей малоимущих слоев населения со значительными проблемами и образовательными потребностями. Сделан вывод, что образовательная политика органов местного самоуправления Краков не является эффективной для уравнивания возможностей обучения детей и молодежи из социально незащищенных и маргинальных групп. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject education ua
dc.subject educational reform ua
dc.subject social inequalities ua
dc.subject lower secondary schools ua
dc.subject education policy ua
dc.subject Poland ua
dc.subject освіта ua
dc.subject освітня реформа ua
dc.subject соціальні нерівності ua
dc.subject початкові середні школи ua
dc.subject освітня політика ua
dc.subject Польща ua
dc.subject образование ua
dc.subject образовательная реформа ua
dc.subject социальное неравенство ua
dc.subject начальные средние школы ua
dc.subject образовательная политика ua
dc.subject Польша ua
dc.subject.classification 37.014.3 ua
dc.title School Reforms and Educational Inequalities in Post-Communist Poland ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу