Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Пошуково-дослідницькі задачі як засіб розвитку математичних здібностей учнів класів з поглибленим вивченням математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Первун, Ольга Євгенівна
dc.date.accessioned 2011-11-07T10:49:02Z
dc.date.available 2011-11-07T10:49:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Первун, Ольга Євгенівна. Пошуково-дослідницькі задачі як засіб розвитку математичних здібностей учнів класів з поглибленим вивченням математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Є. Первун ; наук. керівник М. Я. Ігнатенко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/136
dc.description.abstract Розроблено певні компоненти методичної системи формування та розвитку математичних здібностей учнів математичних класів під час навчання алгебри та початків аналізу та геометрії за допомогою пошуково-дослідницьких задач. Запропоновано для використання оптимальні методи та форми навчання, що сприяють розвитку математичних здібностей. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованих компонентів системи навчання. Розглянуто основні підходи до розв'язання задач за кожним тематичним напрямком. Наведено методичні рекомендації щодо використання цих задач у процесі навчання. Наголошено, що ефективним засобом для розвитку більшості компонентів математичних здібностей є використання блоків завдань на самостійне складання задач, які грунтуються на первинних задачах, за допомогою прийомів аналогії, обігу, узагальнення та спеціалізації. ru_RU
dc.description.abstract The possibility of the upper forms mathematic abilities development at the solution of the quest-research tasks are considered in the thesis. Separate components of the methodic system of forming and development of the math-ematic forms pupils mathematic abilities at teaching algebra and geometry with the help of the quest-search tasks are elaborated, the most optimum methods and forms of teaching which assist the mathematic abilities development are suggested. The results of pedagogic experiment that confirm the effectiveness of the suggested components of the education system are given. Main approaches to solving tasks on each subject direction are selected, and methodic rec-ommendations on the use of the given tasks in the education process are given.It is noted in the given work that the utilization of the tasks blocks on making independently sums developing themes of the starting sums with the help of the analogy, appeal, generalization and specialization methods are the effective means for the development of the most mathematic abilities components. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject математичні здібності ru_RU
dc.subject пошуково-дослідницька задача ru_RU
dc.subject навчання алгебри та початків аналізу і геометрії ru_RU
dc.subject методи та форми навчання ru_RU
dc.subject учні класів із поглибленим вивченням математики ru_RU
dc.subject mathematic abilities ru_RU
dc.subject quest-search task ru_RU
dc.subject teaching algebra and geometry ru_RU
dc.subject methods and forms of teaching ru_RU
dc.subject pupils of forms with the profound mathematic studying ru_RU
dc.subject.classification 378.094.016:51 ru_RU
dc.title Пошуково-дослідницькі задачі як засіб розвитку математичних здібностей учнів класів з поглибленим вивченням математики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу