Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Назаренко, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2012-09-26T22:11:02Z
dc.date.available 2012-09-26T22:11:02Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Назаренко, Наталія Володимирівна. Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. В. Назаренко ; наук. кер. В. М. Король ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1365
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі розробки і застосування педагогічних технологій навчання природничих дисциплін студентів вищих навчальних закладів. У роботі уточнено суть поняття “педагогічна технологія” та її структура, обґрунтовані методичні засади використання інтеграційної технології навчання природничих дисциплін, розроблена та апробована інтеграційна технологія навчання біологічних дисциплін, визначені показники її ефективності. Поєднання діяльнісного, проблемного, особистісно-орієнтованого підходів до процесу навчання природничих дисциплін зумовило підвищення рівня навчально-пізнавальної діяльності студентів, мотивації вивчення біологічних дисциплін, пізнавальної активності студентів, покращення їх самопочуття і настрою на заняттях. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of elaborating and applying pedagogical technologies of science disciplines training at the University Biological Faculty. The forming experiment results show the higher quality and quantity indexes of students’ knowledge level in “Biochemistry” and “Biotechnology” disciplines in the experimental groups if compared with control ones. The efficiency of developed technology was substantiated theoretically and proved experimentally on the base of problem, differentiated training and module-rating application. The combination of modern innovative (activity, problem, person-oriented) approaches to the science disciplines training process stipulated the increase of mastering theoretical material, motivation of acquiring “Biochemistry” and “Biotechnology” disciplines, students’ cognitive activity, improving their feelings and mood at the lessons. The interdependence of efficiency indexes of developed training technology was ascertained. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічні технології ru_RU
dc.subject технології навчання ru_RU
dc.subject інтеграційна технологія навчання ru_RU
dc.subject методичні засади ru_RU
dc.subject ефективність педагогічної технології ru_RU
dc.subject pedagogical technologies ru_RU
dc.subject training technologies ru_RU
dc.subject integrated training technology ru_RU
dc.subject pedagogical technology efficiency ru_RU
dc.subject.classification 378.147: 57 (07) ru_RU
dc.title Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics