Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі сучасної мистецької освіти – формуванню мистецької компетентності майбутнього вчителя музики. Розкрито сутність, зміст та структуру мистецької компетентності, принципові засади її формування у процесі фортепіанної підготовки студентів. Визначено критерії та показники формування мистецької компетентності. Змодельовано та апробовано методику формування мистецької компетентності майбутніх вчителів музики у процесі фортепіанної підготовки на основі активізації оцінного мислення, збагачення досвіду виконавської практики, педагогічної проекції набутих у процесі фортепіанного навчання знань і умінь та доведено її ефективність.
The research is dedicated to the actual problem of modern artistic education, development of artistic competence of the future teacher of music. The essence and structure of artistic competence, fundamentals of its development in the process of teaching playing the piano are laid out. The criteria and indices of level of artistic competence are indicated. The methodology of development of artistic competence of the future teacher of Music in the process of teaching playing the piano on the basis of actualizing the evaluative thinking, enriching the performing experience and teaching projection of the piano playing skills and piano competences is modeled, approbated and proved of its effectiveness.