Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика використання електронних додатків до підручників фізики в основній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мисловська, Світлана Костянтинівна
dc.date.accessioned 2012-09-26T20:18:07Z
dc.date.available 2012-09-26T20:18:07Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Мисловська, Світлана Костянтинівна. Методика використання електронних додатків до підручників фізики в основній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. К. Мисловська ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1356
dc.description.abstract Дисертацію присвячено розробці методики застосування нового навчально-методичного комплексу, який поєднує традиційний підручник з фізики з електронним додатком до нього (на прикладі навчального матеріалу курсу фізики основної школи). Таке поєднання традиційної навчальної книги з електронним додатком дидактично збільшує можливості традиційного підручника, оскільки доповнює та ілюструє навчальний матеріал, викладений у підручнику. Запропоновано методику використання електронних додатків у системі з підручником на уроках фізики різних типів та при самостійній роботі учнів основної школи (розділи “Тиск газів і рідин”, “Електричні явища”, “Електромагнітні явища”). Результатами педагогічного експерименту доведено, що комплексне використання розробленого електронного додатку та традиційного підручника у відповідності до створеної методики, сприяє формуванню стійкого пізнавального інтересу як головного мотиву пізнавальної діяльності й підвищує якість засвоєння учнями знань з фізики. ru_RU
dc.description.abstract This dissertation is devoted to the methodology of applying a new methodological studying- complex, which combines the traditional Physics textbook with a Multimedia addition to it (an example of study material for Physics at Secondary School). This combination of a traditional textbook with Multimedia addition gives an opportunity to open up, add and illustrate studying materials, which are given in the textbook. These are the proposed methodological recommendations for using Multimedia additions in a system with a textbook in different types of lessons of Physics and during self-training of students at year 7-8 (parts: “Pressure of gases and liquids”, “Electrical Theory”, “Electromagnetic Theory”). It is thus shown that using Multimedia additions and the textbook together favours the appearance of steady interest as a main motivation of learning and increases the quality of learning as shown by the student’s knowledge of Physics. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject електронний додаток ru_RU
dc.subject навчально-методичний комплекс ru_RU
dc.subject підручник з фізики ru_RU
dc.subject методика використання ru_RU
dc.subject пізнавальний інтерес ru_RU
dc.subject мотивація навчання ru_RU
dc.subject якість засвоєння знань ru_RU
dc.subject Multimedia addition ru_RU
dc.subject studying-methodological complex ru_RU
dc.subject Physics textbook ru_RU
dc.subject methodological recommendations ru_RU
dc.subject learning interest ru_RU
dc.subject motivation of study ru_RU
dc.subject and quality of learning knowledge ru_RU
dc.subject.classification 373:53:004.032.6 ru_RU
dc.title Методика використання електронних додатків до підручників фізики в основній школі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics