У статті розглянуто історію дослідження метафори. Акцентовано специфіку
когнітивного вивчення метафори. З’ясовано поняття «концептуальна метафора» та
схарактеризовано її особливості. Визначено типи метафор, висвітлено їхні функції та
проаналізовано стилістичне забарвлення метафори в мові засобів масової інформації.
The article reviews the history of study of the metaphor. The attention is paid to the specific
character of cognitive study of the metaphor. The term «conceptual metaphor» and its
characteristics are determined. Types of metaphors are defined, their functions are highlighted, and
their stylistic coloring in the language of the mass media is analyzed.
В статье рассмотрена история исследования метафоры. Акцентировано специфику
когнитивного изучения метафоры. Выяснено понятие «концептуальная метафора» и
охарактеризовано ее особенности. Определены типы метафор, ее функции.
Проанализирована стилистическая роль метафоры в языке средств массовой информации.