Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні аспекти оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Титова, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2017-04-07T13:28:29Z
dc.date.available 2017-04-07T13:28:29Z
dc.date.issued 2012-06-30
dc.identifier.citation Титова Н. М. Теоретичні аспекти оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів технологій/ Н. М. Титова // Проблеми трудової і професійної підготовки : наук.-метод. зб. – В 3 т. - [кол. авт.; відповід. редактор і укладач В.В.Стешенко]. – Слов’янськ : СПДУ, 2012. – Вип. 17. – Т.3. – C. 142-149 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13319
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему оцінювання навчальних досягнень студентів, зокрема представлена спроба запровадити комп’ютерні технології у професійну підготовку майбутніх учителів технологій ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема оценивания учебных достижений студентов, в частности представлена попытка применить компьютерные технологии в процессе профессиональной подготовки будущих учителей технологий ua
dc.description.abstract The article is devoted the problem of evaluating students' academic achievements, in particular is an attempt to use computer technology in the training of future teachers of technology ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher вид-во Слов'янського державного педагогічного університету ua
dc.relation.ispartofseries Випуск 17;
dc.subject оцінювання ua
dc.subject навчальні досягнення ua
dc.subject майбутні вчителі технологій ua
dc.subject будующие учителя технологий ua
dc.subject оценивание ua
dc.subject учебные достижения ua
dc.subject evaluation ua
dc.subject educational achievements ua
dc.subject future teachers of technology ua
dc.subject.classification 378.6:37].016 ua
dc.title Теоретичні аспекти оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів технологій ua
dc.title.alternative Теоретические аспекты оценивания учебных достижений будущих учителей технологий ua
dc.title.alternative Theoretical aspects of evaluation of educational achievemets for future teachers of technology ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics