ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Лящ, Оксана Павлівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-04-06T13:14:46Z | |
dc.date.available | 2017-04-06T13:14:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Лящ О. П. Детермінанти та можливості формування емоційного інтелекту особистості / О. П. Лящ // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 210-216 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13269 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається емоційний інтелект як складний особистісний конструкт. Розглянуто детермінанти розвитку емоційного інтелекту. Розвиток емоційного інтелекту розглядається у двох аспектах: у плані вивчення онтогенетичних змін у здібностях до розуміння та управління емоціями і в контексті цілеспрямованого (тренінгового) впливу на розвиток окремих сторін емоційного інтелекту. Відзначається, що в якості теоретичних підстав для програм розвитку емоційного інтелекту можуть виступити гуманістичний, поведінковий і когнітивний напрямки. | ua |
dc.description.abstract | In article the emotional intelligence as difficult personal construct is considered. Determinants of development of emotional intelligence are considered. Development of emotional intelligence is considered in two aspects: in respect of studying the vital of changes in abilities to understanding and management of emotions and in the context of purposeful (training) impact on development of the separate parties of emotional intelligence. It is noted that the directions can act as the theoretical bases for programs of development of emotional intelligence humanistic, behavioral and cognitive. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается эмоциональный интеллект как сложный личностный конструкт. Рассмотрены детерминанты развития эмоционального интеллекта. Развитие эмоционального интеллекта рассматривается в двух аспектах: в плане изучения онтогенетических изменений в способностях к пониманию и управлению эмоциями и в контексте целенаправленного (тренингового) воздействия на развитие отдельных сторон эмоционального интеллекта. Отмечается, что в качестве теоретических оснований для программ развития эмоционального интеллекта могут выступить гуманистический, поведенческий и когнитивный направления. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | емоційний інтелект | ua |
dc.subject | розвиток емоційного інтелекту | ua |
dc.subject | біологічні фактори розвитку | ua |
dc.subject | соціальні фактори розвитку | ua |
dc.subject | тренінг | ua |
dc.subject | emotional intelligence | ua |
dc.subject | development of emotional intelligence | ua |
dc.subject | biological factors of development | ua |
dc.subject | social factors of development | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | эмоциональный интеллект | ua |
dc.subject | развитие эмоционального интеллекта | ua |
dc.subject | биологические факторы развития | ua |
dc.subject | социальные факторы развития | ua |
dc.subject | тренинг | ua |
dc.subject.classification | 159.942 | ua |
dc.title | Детермінанти та можливості формування емоційного інтелекту особистості | ua |
dc.type | Article | ua |