У cтатті розкривається сутність художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики на основі сучасної гуманістичної духовно-діалогічної парадигми, здійснюється порівняльний аналіз таких категорій, як: «культура», «комунікація», «спілкування», «художність». Автор зосереджує увагу на гуманістичному векторі становлення «особистісних смислів» і творчої взаємодії викладача і студента у процесі спілкування з музичним мистецтвом, як важливої педагогічної умови формування художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики.
The article reveals the essence of the artistic-communicative culture of a future teacher of music on the basis of modern humanistic spiritual and dialogical paradigms, comparative analysis of categories such as «culture», «communication», «artistry». The author focuses on the humanist vector of the formation of «personal meaning» and the creative interaction of a teacher and student in the process of communication with art, as an important pedagogical condition of forming of artistic and communicative culture of a future teacher of music.
В статье раскрывается сущность художественно-коммуникативной культуры будущего учителя музыки на основе современной гуманистической духовно-диалогической парадигмы, проводится сравнительный анализ таких категорий, как: «культура», «коммуникация», «общение», «художественность». Автор акцентирует внимание на гуманистическом векторе становления «личностных смыслов» и творческого взаимодействия преподавателя и студента в процессе общения с музыкальным искусством, как важном педагогическом условии формирования художественно-коммуникативной культуры будущего учителя музыки.