У статті подано розробку моделі інтеграції техніко-технологічних знань і умінь для майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено визначення поняття «модель», «моделювання», висвітлено головні етапи «алгоритму інтеграції», окреслено завдання побудови моделі інтеграції, її реалізація та очікуваний результат.
The paper describes the development model of integration of technical and
technological knowledge and skills for future teachers of labor studies. We give a
definition of «model», «simulation», highlight the main stages of «integration
algorithm», outlined the problem of constructing a model of integration, the
implementation and expected results.
В статье представлены разработку модели интеграции
техникотехнологических знаний и умений для будущих учителей трудового
обучения. Приведены определения понятия «модель», «моделирование»,
освещены главные этапы «алгоритма интеграции», очерчены задачи
построения модели интеграции, ее реализация и ожидаемый результат.