Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Суспільство ризику та напрямки пошуку адекватних освітянських стратегій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бевзенко, Любов
dc.date.accessioned 2017-03-22T18:16:54Z
dc.date.available 2017-03-22T18:16:54Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Любов Бевзенко Суспільство ризику та напрямки пошуку адекватних освітянських стратегій / Бевзенко Любов // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 34-53 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13030
dc.description.abstract У центрі уваги даної статті знаходяться людина і суспільство, що перебувають у стані підвищеної невизначеності та ризику. Вважаючи, що одним із основних понять ризикології має стати поняття ризикової свідомості, автор концептуалізує її як особливий стан свідомості, що відповідає ситуації ризику. Спираючись на теоретичні засади синергетики, автор аргументовано доводить, що у своїх когнітивних та соціальних настановах така свідомість характеризується зсувом у бік зняття дуалізму між раціональним та ірраціональним, і між колективізмом та індивідуалізмом. Останнє вимагає відповідних змін в освітянських практиках, які теж набувають особливого змісту та форми в ситуації суспільства підвищених ризиків. ua
dc.description.abstract В центре внимания данной работы находится человек и общество в состоянии высокой неопределенности и риска. Полагая, что одним из основных понятий рискологии должно стать понятие рискового сознания, автор концептуализирует его как особое состояние сознания, соответствующее состоянию повышенного риска. Опираясь на теоретические положения синергетики, автор аргументированно показывает, что в своих когнитивных и социальных установках такое сознание характеризуется смещением в сторону снятия дуализма между рациональным и иррациональным, индивидуализмом и коллективизмом. Последнее требует соответствующих трансформаций образовательных практик, которые тоже приобретают особый смысл в ситуации общества повышенного риска. ua
dc.description.abstract The central idea of the article is the individual and society at the highest state of uncertainty and risk. Believing that the risk consciousness is one of the main notions of riskology, the author defines it as the state of highest risk consciousness. The theoretical theses of synergetics have been applied for stating that in cognitive and social sciences the highest risk consciousness is characterized as shifting to elimination the dualism between rational and irrational, individualism and collectivism. The last one requires the transformation of educational practices that are timely for the high risk society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject ризик ua
dc.subject суспільство ua
dc.subject людина ua
dc.subject риск ua
dc.subject общество ua
dc.subject человек ua
dc.subject risk ua
dc.subject society ua
dc.subject people ua
dc.title Суспільство ризику та напрямки пошуку адекватних освітянських стратегій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу