Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волошина, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Лазебна, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2017-03-21T13:41:05Z
dc.date.available 2017-03-21T13:41:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Волошина Н. О. Інновації освітнього процесу магістрів-екологів / Н. О. Волошина, О. М. Лазебна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. - №6 (32). – С. 335-343 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13002
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемам фахової підготовки майбутніх екологів у сучасних реаліях. Зазначаються підходи оновлення змістового навантаження навчально-виховного процесу з метою підвищення якісної складової компетентності спеціаліста. Охарактеризовано сучасні методичні підходи до викладання нової дисципліни «Екологія біологічних систем», визначено тематику і зміст лекційних та практичних занять, перелік професійних компетенцій майбутнього еколога. З’ясовано причинно-наслідкові зв’язки щодо необхідності формування нового змісту освіти екологів та визначено акценти спрямовані на безпеку життєдіяльності людини в умовах біологічних ризиків в сучасних реаліях. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблемам профессиональной подготовки будущих экологов в современных реалиях. Указываются подходы обновление смысловой нагрузки учебно-воспитательного процесса с целью повышения качественной составляющей компетентности специалиста. Охарактеризованы современные методические подходы к преподаванию новой дисциплины «Экология биологических систем», определено тематику и содержание лекционных и практических занятий, перечень профессиональных компетенций будущего эколога. Выяснено причинно-следственные связи необходимости формирования нового содержания образования экологов и акценты направлены на безопасность жизнедеятельности человека в условиях биологических рисков в современных реалиях. ua
dc.description.abstract The article deals with the problems of professional future environmentalists in contemporary realities. Specified approaches update the semantic load of the educational process to improve quality component specialist competence. Characteristic of modern methodological approaches to teaching a new subject "Ecology of biological systems," defined theme and content of lectures and workshops, a list of professional competencies future environmentalist. It is shown causal relationships on the need to develop new curriculum and environmentalists focused emphasis focused on the safety of human life in terms of biological risks in modern realities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Сумський державний педагогічний університет ua
dc.relation.ispartofseries 6 (32);
dc.subject інновації ua
dc.subject екологія ua
dc.subject зміст освітнього процесу ua
dc.subject інтеграційні процеси освіти ua
dc.subject навчальна дисципліна ua
dc.subject содержание образовательного процесса ua
dc.subject инновации ua
dc.subject экология ua
dc.subject интеграционные процессы образования ua
dc.subject innovation ua
dc.subject content of the educational process ua
dc.subject the environment ua
dc.subject the process of integration of education ua
dc.subject academic disciplin ua
dc.subject.classification 371.00176 ua
dc.title Інновації освітнього процесу магістрів-екологів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу