Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методична підготовка майбутніх учителів музики в контексті універсальних принципів загальної та мистецької освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бодрова, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2017-03-16T08:42:06Z
dc.date.available 2017-03-16T08:42:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бодрова Т.О. Методична підготовка майбутніх учителів музики в контексті універсальних принципів загальної та мистецької освіти / Т.О.Бодрова // Innovative processes in education: Collective monograph. − AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland, 2017. − P. 26−39. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-51-8
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12976
dc.description.abstract Висвітлено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики у відповідності до сучасних вимог мистецько-педагогічної освіти, що виявляється в посиленні принципових засад музичного навчання у ВНЗ на основі системності, інтегративності, детермінованості, емерджентності, взаємодії університету і школи. Проаналізовано суперечності, що склалися в теорії та методиці фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів, розглянуто фактори впливу на ефективність їх виробничо-методичної діяльності, окреслено можливості удосконалення організаційно-змістового та методичного забезпечення продуктивно-практичної взаємодії учасників педагогічного процесу. ua
dc.description.abstract Освещена проблема оптимизации методической подготовки будущих учителей музыки в соответствии с современными требованиями художественно-педагогического образования, которые выявляются в усилении принципиальных основ музыкального обучения в ВУЗе на основе системности, интегративности, детерминизма, эмерджентности, взаимодейстия университета и школы. Проанализированы противоречия, сложившиеся в теории и методике специальной подготовки будущих педагогов-музыкантов, рассмотрены факторы еффективности их производственно-методической деятельности, предложены ориентиры усовершенствования организационно-содержательного и методического обеспечения продуктивно-практического взаимодействия участников педагогического процесса в высшей школе. ua
dc.description.abstract The article reveals the problem in optimization methodical preparating future Music teachers on the basis: systematic principles of integrity, determinism, the emergence, the interaction the University and schools. The author analyzes the contradictions in the theory and methodology in special training future Music teachers, studies the factors which promise more effective their methodological work, proposes guidelines to improve the organizational and methodological support of meaningful and practical interaction participants in pedagogical process higher education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка. Мистецька освіта;
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject методика ua
dc.subject музичне мистецтво ua
dc.subject інтегративність ua
dc.subject системність ua
dc.subject детермінованість ua
dc.subject емерджентність ua
dc.subject взаємозв’язок ua
dc.subject університет ua
dc.subject школа ua
dc.subject special training ua
dc.subject systematic ua
dc.subject integrative ua
dc.subject determination ua
dc.subject emergence ua
dc.subject “the University - school”. ua
dc.subject.classification 378.091.313-051:78 ua
dc.title Методична підготовка майбутніх учителів музики в контексті універсальних принципів загальної та мистецької освіти ua
dc.title.alternative Methodical training future Music teachers in the context of universal principles of General and Art education ua
dc.type Book chapter ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics