ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Покась, Лілія![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-03-13T09:18:35Z | |
dc.date.available | 2017-03-13T09:18:35Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Покась Л. Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів / Лілія Покась // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць. / [ред. кол.; гол. ред. – О. М. Топузов]. – К: Педагогічна думка, 2016. – Вип. 16. - Ч. 2. - С. 339-348. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12918 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню можливості підручника географії для формування пошуково-дослідницьких умінь й навичок учитися, здатності учнів користуватися набутими знаннями в умовах ринкових відносин. Представлено методику накопичення географічних знань шляхом практичного використання змісту підручника. Розкрито значну вагомість позатекстового компонента структурного змісту підручника для навчання в новим умовах. Продемонстровано зразки запитань і завдань пошуково-дослідницького характеру з курсу географії «Україна у світі: природа і населення» для формування компетентності учнів за допомогою підручника. Розроблено оптимальні психолого-педагогічні умови для здобуття нових географічних знань в контексті компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна думка | ua |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 16; | |
dc.subject | методика | ua |
dc.subject | навчально-виховний процес | ua |
dc.subject | учні | ua |
dc.subject | географія | ua |
dc.subject | шкільний підручник | ua |
dc.subject | формування | ua |
dc.subject | пошуково-дослідницька компетентність | ua |
dc.subject.classification | 91(075):159.922.72+159.953 | ua |
dc.title | Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів | ua |
dc.type | Article | ua |