Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови соціалізації обдарованих студентів у вищому навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурдуй, Світлана Борисівна
dc.date.accessioned 2011-11-01T14:15:05Z
dc.date.available 2011-11-01T14:15:05Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Фурдуй, Світлана Борисівна. Педагогічні умови соціалізації обдарованих студентів у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / С. Б. Фурдуй ; наук. кер. Л. І. Міщик ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/128
dc.description.abstract Проаналізовано актуальну проблему соціалізації обдарованих студентів у ВНЗ. Висвітлено напрямки та підходи щодо дослідження обдарованості, охарактеризовано її види, компоненти та сфери прояву, розглянуто концепції, моделі та фактори формування. Запропоновано визначення поняття обдарованості, описано структуру обдарованої особистості. Наведено загальну характеристику складових і джерел соціалізації обдарованої молоді. Розкрито сутність феномену соціалізованості обдарованих студентів, визначено її рівні, критерії та показники сформованості. Розроблено модель і педагогічні умови успішної соціалізації обдарованих студентів, якими є розвиток соціальної активності, творчо спрямована професійна підготовка, стимулювання особистісного розвитку та саморозвитку обдарованих студентів, цілеспрямована педагогічна підтримка та супровід процесу їх соціалізації та створення сприятливого соціально-педагогічного середовища. Розглянуто етапи, функції та принципи соціалізаційної роботи, описано стадії соціалізації. ru_RU
dc.description.abstract In work the issue of the day the socialization of the gifted students in higher educational establishment is exposed; directions, approaches to research of gift, conception, model, factors, components, kinds and spheres of gift, structure of the gifted personality are reflected. Constituents and sources of socialization of the gifted young people are analyzed, essence of the socializes of the gifted students is exposed, its criteria, indexes even are outlined. A model and pedagogical terms of successful socialization of the gifted students is grounded (development of social activity, creatively the directed professional preparation, stimulation of personality development and self-development of the gifted students, purposeful pedagogical support and accompaniment of process of socialization of the gifted students; creation of favorable social-pedagogical environment). Stages, functions, principles of socialization work, stages of socialization are reflected. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Віддруковано в редакційно-видавничому відділі ru_RU
dc.subject обдарованість ru_RU
dc.subject соціалізація ru_RU
dc.subject соціалізація обдарованого студента ru_RU
dc.subject соціалізованість ru_RU
dc.subject gift ru_RU
dc.subject socialization ru_RU
dc.subject socialization of the gifted student ru_RU
dc.subject socializes ru_RU
dc.subject.classification 378.013.42 (043.3) ru_RU
dc.title Педагогічні умови соціалізації обдарованих студентів у вищому навчальному закладі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу