dc.contributor.author |
Гончаренко, Ольга
|
|
dc.date.accessioned |
2017-03-03T11:51:17Z |
|
dc.date.available |
2017-03-03T11:51:17Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Ольга Гончаренко Філософія освіти С. Балея / Гончаренко Ольга // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 168-181 |
ua |
dc.identifier.uri |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12837 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаються філософсько-педагогічні
ідеї С. Балея, специфіка яких виявляється у залученні людини до процесу самопізнання та самотворення, інтерпретації освіти як діалогу
особистості з реальністю, актуалізації функцій фасилітатора для педагога. Ці висновки
підштовхують авторку до перегляду усталеного підходу у трактуванні сучасною педагогікою
освіти та її суб’єктів. Окреслюються перспективи їх нового розуміння. |
ua |
dc.description.abstract |
Рассматриваются философско-педагогические идеи С. Балея, специфика
которых оказывается в привлечении человека к процессу самопознания и самотворения, интерпретации образования как диалога личности с реальностью,
актуализации функций фасилитатора для педагога. Эти выводы подталкивают автора к пересмотру устоявшегося подхода в трактовке современной педагогикой образования и его субъектов. Очерчиваются перспективы их нового
понимания. |
ua |
dc.description.abstract |
The author examines S. Baley’s philosophical and pedagogical ideas. She marked
out his main positions: involving personality to the process of self-cognition and selfcreation,
interpretation of education as a personal dialogue with reality, actualization
of the facilitator’s functions for teachers. These conclusions are the bases for reviewing
the well-established approach in modern pedagogy to interpretation of education
and its subjects. The perspectives of a new understanding are outlined. |
ua |
dc.language.iso |
uk |
ua |
dc.publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова |
ua |
dc.subject |
С. Балей |
ua |
dc.subject |
освіта |
ua |
dc.subject |
педагог |
ua |
dc.subject |
С. Балей |
ua |
dc.subject |
образование |
ua |
dc.subject |
педагог |
ua |
dc.subject |
S. Baley |
ua |
dc.subject |
education |
ua |
dc.subject |
edacator |
ua |
dc.subject.classification |
37.013.73:141(477)(092) |
ua |
dc.title |
Філософія освіти С. Балея |
ua |
dc.type |
Article |
ua |