ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гуменюк, Ганна | |
dc.date.accessioned | 2017-02-27T12:22:49Z | |
dc.date.available | 2017-02-27T12:22:49Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Ганна Гуменюк Антропологічний поворот в освіті постсучасності / Гуменюк Ганна // Філософія освіти: наук. часопис. – 2012. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 165-175 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12769 | |
dc.description.abstract | Стан традиційної освітньої моделі можна визначити як кризовий, що характеризується втратою антропологічно-екзистенційного та ціннісно-змістового виміру освіти. За таких умов людина знаходиться «поза» освітнім середовищем. Тому виникає необхідність антропологічного повороту в освіті, який полягає в тому, що при збереженні її зорієнтованості на потреби суспільства, повинні бути враховані потреби особистості, що визначаються специфікою постсучасності, і вироблені нові смисли та світоглядні орієнтири. Такий поворот передбачає переосмислення змісту освіти, її мети, підходів до організації навчального процесу, методів навчання, а також ролі і змісту навчального підручника та переорієнтацію освіти на потреби людини. | ua |
dc.description.abstract | Состояние традиционной образовательной модели можно определить как кризисное, что характеризуется потерей антропологическо-екзистенциального и ценностно-смыслового измерения образования. При таких условиях человек находится «вне» образовательной среды. Поэтому возникает необходимость антропологического поворота в образовании, который заключается в том, что при сохранении его ориентации на потребности общества, должны быть учтены потребности личности, которые определяются спецификой постсовременности, и выработаны новые смыслы и мировоззренческие ориентиры. Такой поворот, предусматривает переосмысление содержания образования, его цели, подходов к организации учебного процесса, методов обучения, а также роли и содержания учебника и переориентацию образования на потребности человека. | ua |
dc.description.abstract | The state of the traditional educational model may be determined as a crisis, which is characterized by the loss of anthropological-existential and contents valued measure of education. Under such circumstances a human being occurs out of educational surrounding. That’s why the necessity of anthropological turn appears in education which is in the fact that in the presentation of its orientation on the demands of society the demands of a personality must be taken into account, which is determined by the specific features of post-contemporaneity and new senses and outlook orients are produced. Such a turn considers the rethinking of the contents of education, its aim, approaches to the organization of the educational process, methods of teaching, as well as the role and the contents of the textbooks and the reorientation of education to the human needs. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | постсучасність | ua |
dc.subject | антропологічний поворот | ua |
dc.subject | освітня парадигма | ua |
dc.subject | постсовременность | ua |
dc.subject | антропологический поворот | ua |
dc.subject | образовательная парадигма | ua |
dc.subject | post-contemporaneity | ua |
dc.subject | anthropological turn | ua |
dc.subject | educational paradigm | ua |
dc.subject.classification | 141.319.8:37.015 | ua |
dc.title | Антропологічний поворот в освіті постсучасності | ua |
dc.type | Article | ua |