Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кугай, Наталія Василівна
dc.contributor.author Сухойваненко, Людмила Федорівна
dc.date.accessioned 2017-02-08T10:28:10Z
dc.date.available 2017-02-08T10:28:10Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кугай Н.В., Сухойваненко Л.Ф. Методологічні знання та міжпредметні зв’язки / Н. В. Кугай, Л. Ф. Сухойваненко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2014. - issue 33. - C. 49-52. ua
dc.identifier.issn 2308-5258
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12680
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі взаємозв’язку методологічних знань майбутнього вчителя математики та міжпредметних зв’язків у системі навчання. Розглянуто структуру методологічних знань. Проаналізовано різні тлумачення міжпредметних зв’язків. З’ясовано вплив міжпредметних зв’язків на формування методологічних знань і роль методологічних знань у реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of the interrelationship of interdisciplinary links and methodological knowledge of the future teacher of mathematics. The structure of methodological knowledge is examined. Different interpretations of interdisciplinary links are analyzed. The influence of interdisciplinary links on the process of forming methodological knowledge and the role of methodological knowledge in interdisciplinary links implementing were found out ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Будапешт ua
dc.relation.ispartofseries педагогіка і психологія;
dc.subject міжпредметні зв’язки ua
dc.subject методологічні знання ua
dc.subject числові системи ua
dc.subject interdisciplinary links ua
dc.subject methodological knowledge ua
dc.subject numerical system ua
dc.subject.classification 378.937:51 ua
dc.title Методологічні знання та міжпредметні зв’язки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу