ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вдовченко, В. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Корець, Микола Савич![]() |
|
dc.contributor.author | Тарара, А. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-01-17T11:59:36Z | |
dc.date.available | 2017-01-17T11:59:36Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Вдовченко, В. В. Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи / В. В. Вдовченко, М. С. Корець, А. М. Тарара // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 19. - С. 34-43 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12477 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається оновлений зміст навчального предмету “Технології”, розроблений з урахуванням розглянутих прогностичних концептуальних підходів до реформування технологічної освіти, на засадах компетентнісного підходу. Що сприятиме виробленню в учнів основної школи навичок творчої проектної та технологічної діяльності, вихованню культури навчальної праці, здійсненню допрофільної підготовки за їхнім особистісно зорієнтованим вибором і з урахуванням індивідуальних можливостей, забезпеченню умов для їхнього профільного самовизначення. | ua |
dc.description.abstract | The renewed maintenance of the educational article of “Technology”, developed taking into account the considered prognosis conceptual going near reformation of technological education, is examined in the article, on principles of competent approach. That will be instrumental in making for the students of basic school of skills of creative project and technological activity, education of culture of educational labour, to realization of doprofil’noy preparation after their personality orientated choice and taking into account individual possibilities, to providing of terms for their type self-determination. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается обновленное содержание учебного предмета “Технологии”, разработанное с учетом рассмотренных прогностических концептуальных подходов к реформированию технологического образования, на принципах компетентнисного подхода. Что будет способствовать выработке у учеников основной школы навыков творческой проектной и технологической деятельности, воспитанию культуры учебного труда, осуществлению допрофильной подготовки за их личностно сориентированным выбором и с учетом индивидуальных возможностей, обеспечению условий для их профильного самоопределения. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | навчальний предмет “Технології” | ua |
dc.subject | концептуальний підхід | ua |
dc.subject | навички | ua |
dc.subject | проектна та технологічно діяльність | ua |
dc.subject | educational article of “Technology” | ua |
dc.subject | conceptual approach | ua |
dc.subject | skills | ua |
dc.subject | project and technologically activity | ua |
dc.subject | учебный предмет “Технологии” | ua |
dc.subject | концептуальный подход | ua |
dc.subject | навыки | ua |
dc.subject | проектная и технологически деятельность | ua |
dc.title | Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи | ua |
dc.type | Article | ua |