Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вдовченко, В. В.
dc.contributor.author Корець, Микола Савич
dc.contributor.author Тарара, А. М.
dc.date.accessioned 2017-01-17T11:59:36Z
dc.date.available 2017-01-17T11:59:36Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Вдовченко, В. В. Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи / В. В. Вдовченко, М. С. Корець, А. М. Тарара // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 19. - С. 34-43 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12477
dc.description.abstract В статті розглядається оновлений зміст навчального предмету “Технології”, розроблений з урахуванням розглянутих прогностичних концептуальних підходів до реформування технологічної освіти, на засадах компетентнісного підходу. Що сприятиме виробленню в учнів основної школи навичок творчої проектної та технологічної діяльності, вихованню культури навчальної праці, здійсненню допрофільної підготовки за їхнім особистісно зорієнтованим вибором і з урахуванням індивідуальних можливостей, забезпеченню умов для їхнього профільного самовизначення. ua
dc.description.abstract The renewed maintenance of the educational article of “Technology”, developed taking into account the considered prognosis conceptual going near reformation of technological education, is examined in the article, on principles of competent approach. That will be instrumental in making for the students of basic school of skills of creative project and technological activity, education of culture of educational labour, to realization of doprofil’noy preparation after their personality orientated choice and taking into account individual possibilities, to providing of terms for their type self-determination. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается обновленное содержание учебного предмета “Технологии”, разработанное с учетом рассмотренных прогностических концептуальных подходов к реформированию технологического образования, на принципах компетентнисного подхода. Что будет способствовать выработке у учеников основной школы навыков творческой проектной и технологической деятельности, воспитанию культуры учебного труда, осуществлению допрофильной подготовки за их личностно сориентированным выбором и с учетом индивидуальных возможностей, обеспечению условий для их профильного самоопределения. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальний предмет “Технології” ua
dc.subject концептуальний підхід ua
dc.subject навички ua
dc.subject проектна та технологічно діяльність ua
dc.subject educational article of “Technology” ua
dc.subject conceptual approach ua
dc.subject skills ua
dc.subject project and technologically activity ua
dc.subject учебный предмет “Технологии” ua
dc.subject концептуальный подход ua
dc.subject навыки ua
dc.subject проектная и технологически деятельность ua
dc.title Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу