ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ніколайчук, Світлана Петрівна | |
dc.contributor.author | Николайчук, Светлана Петровна | |
dc.contributor.author | Nikolaychuk, Svitlana Petrivna | |
dc.date.accessioned | 2017-01-17T09:01:05Z | |
dc.date.available | 2017-01-17T09:01:05Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Ніколайчук, С. П. Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі "Технології" / С. П. Ніколайчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 28. - С. 170-174 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12472 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття проектно-технологічної діяльності, вказано на відмінності оцінювання учнів і студентів, описані види оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів; розкрито 4 етапи оцінювання (за поточну роботу, за виріб, за пояснювальну записку (проектну папку), за захист проекту); визначено чотири рівні оцінювання навчальних досягнень учнів; визначено критерії оцінювання творчого проекту учнів (за 12-ти бальною системою) та критерії оцінювання творчого проекту студентів (за 100-бальною системою). | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыто понятие проектно-технологической деятельности, указано на отличия оценивания учеников и студентов, описаны виды оценивания учебных достижений учеников и студентов; раскрыты 4 этапа оценивания (за текущую работу, за изделие, за объяснительную записку (проектную папку), за защиту проекта); определенно четыре уровни оценивания учебных достижений учеников; определенно критерии оценивания творческого проекта учеников (по 12-ти бальной системе) и критерии оценивания творческого проекта студентов (по 100-бальной системе). Ключевые слова: проектно-технологическая деятельность, виды оценивания, уровни оценивания, критерии оценивания. | ua |
dc.description.abstract | The article exposes the concept of a design-technological activity, shows the differences in assessment of pupils and students, describes the types of assessment of pupils’ and students’ educational achievements; 4 stages of assessment are exposed: for a current work, for a creation (a product), for an explanatory note (project folder), for a project defence; four stages of assessment of students’ educational achievements are defined; the criteria of assessment of pupils’ (according to 12-mark system) and students’ (according to 100-mark system) creative project are defined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.relation.ispartofseries | Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 28 | |
dc.subject | проектно-технологічна діяльність | ua |
dc.subject | види оцінювання | ua |
dc.subject | рівні оцінювання | ua |
dc.subject | критерії оцінювання | ua |
dc.subject | проектно-технологическая деятельность | ua |
dc.subject | виды оценивания | ua |
dc.subject | уровни оценивания | ua |
dc.subject | критерии оценивания | ua |
dc.subject | design-technological activity | ua |
dc.subject | types of assessment | ua |
dc.subject | stages of assessment | ua |
dc.subject | criteria of assessment | ua |
dc.title | Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі «Технології» | ua |
dc.title.alternative | Оценивание учебных достижений учеников и студентов за результатами проектно-технологической деятельности образовательной отрасли "Технологии" | ua |
dc.title.alternative | The assessment of pupils’ and students’ educational achievements by the results of a design-technological activity of educational field "Technology" | ua |
dc.type | Article | ua |