ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цвєткова, Ганна Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2017-01-12T14:04:56Z | |
dc.date.available | 2017-01-12T14:04:56Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Цвєткова Г. Г. Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи / Г. Г. Цвєткова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 167-178 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12411 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано професійно-педагогічне самовдосконалення з погляду методології педагогіки. Розкрито зміст основних методологічних підходів (акмеологічного, системно-синергетичного, аксіологічного) до визначення сутності феномену самовдосконалення. | ua |
dc.description.abstract | The professional-pedagogical self-improvement from the point of view of methodology of pedagogy has been analyzed in the article. The content of the main methodological approaches (acmeological, systematic-synergetic and axiological) according to the definition of the phenomenon of self-improvement has been revealed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво СНУ імені В. Даля | ua |
dc.subject | акмеологічний підхід | ua |
dc.subject | системно-синергетичний підхід | ua |
dc.subject | викладач вищої школи | ua |
dc.subject | аксіологічний підхід | ua |
dc.subject | методологія | ua |
dc.subject | самовдосконалення | ua |
dc.subject | acmeological | ua |
dc.subject | systematic-synergetic and axiological approaches | ua |
dc.subject | methodology | ua |
dc.subject | self-improvement | ua |
dc.subject | a high school teacher | ua |
dc.subject.classification | 378.0011 | ua |
dc.title | Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи | ua |
dc.type | Article | ua |