Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.date.accessioned 2017-01-12T14:04:56Z
dc.date.available 2017-01-12T14:04:56Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Цвєткова Г. Г. Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи / Г. Г. Цвєткова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 167-178 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12411
dc.description.abstract У статті проаналізовано професійно-педагогічне самовдосконалення з погляду методології педагогіки. Розкрито зміст основних методологічних підходів (акмеологічного, системно-синергетичного, аксіологічного) до визначення сутності феномену самовдосконалення. ua
dc.description.abstract The professional-pedagogical self-improvement from the point of view of methodology of pedagogy has been analyzed in the article. The content of the main methodological approaches (acmeological, systematic-synergetic and axiological) according to the definition of the phenomenon of self-improvement has been revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво СНУ імені В. Даля ua
dc.subject акмеологічний підхід ua
dc.subject системно-синергетичний підхід ua
dc.subject викладач вищої школи ua
dc.subject аксіологічний підхід ua
dc.subject методологія ua
dc.subject самовдосконалення ua
dc.subject acmeological ua
dc.subject systematic-synergetic and axiological approaches ua
dc.subject methodology ua
dc.subject self-improvement ua
dc.subject a high school teacher ua
dc.subject.classification 378.0011 ua
dc.title Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу