Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Соціальна каузальна атрибуція процесу етнічного споживання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сюсель, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-01-12T13:42:06Z
dc.date.available 2017-01-12T13:42:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сюсель Ю. В. Соціальна каузальна атрибуція процесу етнічного споживання / Ю. В. Сюсель // Актуальні проблеми філософії та соціології. Науково-практичний журнал. – Вип. 3. – Одеса : Національний університет «Одеська юридична академія», 2015. – С. 161–165. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12408
dc.description.abstract У статті здійснено філософське осмислення сутності етнічного споживання в контексті теорії соціальної каузальної атрибуції. Розглянуто три аспекти етнічного споживання як соціального процесу. Атрибутивний аспект етнічного споживання проявляється в трансляції й підтриманні культурних традицій, ритуалів через використання етнічних символів, що формують статусно-рольовий фасад. Інтеракційний аспект розкритий у концепції етнічного споживання як одного з полів міжкультурної взаємодії. Суб’єктивно-символічний аспект етнічного споживання спрямований на усвідомлення індивідом своєї належності до етнічної групи, що спонукає індивіда оволодівати різними видами споживчої діяльності, засвоювати та втілювати споживчі норми й цінності, забезпечуючи етнічну ідентифікацію. ua
dc.description.abstract В статье осуществлено философское осмысление сущности этнического потребления в контексте теории социальной каузальной атрибуции. Рассмотрены три аспекта этнического потребления как социального процесса. Атрибутивный аспект этнического потребления проявляется в трансляции и поддержании культурных традиций, ритуалов, используя этнические символы, которые формируют статусно-ролевой фасад. Интеракционный аспект раскрыт в концепции этнического потребления как одного из полей межкультурного взаимодействия. Субъективно-символический аспект этнического потребления направлен на осознание индивидом своей принадлежности к этнической группе, что побуждает индивида овладевать различными видами потребительской деятельности, усваивать и воплощать потребительские нормы и ценности, обеспечивая этническую идентификацию. ua
dc.description.abstract The article provides a philosophical understanding of the nature of the ethnic consumption in the context of the theory of social causal attribution. Three aspects of ethnic consumption as a social process. Attributive aspect of ethnic consumption is shown in the transmission and maintenance of cultural traditions, rituals, through the use of ethnic symbols that form of status-role facade. And interactive aspect of ethnic consumption discovered the concept of ethnic consumption as one of the fields of intercultural interaction. Subjectively symbolic aspect aimed at understanding the individual of his belonging to an ethnic group that encourages the individual to master various types of consumer activity, learn and implement consumer norms and values, ensuring ethnic identification. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Національний університет "Одеська юридична академія" ua
dc.subject етнічне споживання ua
dc.subject каузальна атрибуція ua
dc.subject етнічний символ ua
dc.subject етноімідж ua
dc.subject етнічний стереотип ua
dc.subject этническое потребление ua
dc.subject каузальная атрибуция ua
dc.subject этнический символ ua
dc.subject этноимидж ua
dc.subject этнический стереотип ua
dc.subject ethnic consumption ua
dc.subject causal attribution ua
dc.subject ethnic symbol ua
dc.subject ethnic image ua
dc.subject ethnic stereotype ua
dc.subject.classification 122:316.4.62 ua
dc.title Соціальна каузальна атрибуція процесу етнічного споживання ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics