ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цвєткова, Ганна Георгіївна | |
dc.contributor.author | Панасенко, Елліна | |
dc.date.accessioned | 2017-01-12T12:40:14Z | |
dc.date.available | 2017-01-12T12:40:14Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Панасенко Е. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова // Рідна шк.. - 2014. - № 3. - С. 29-34 | ua |
dc.identifier.issn | 0131-6788 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12392 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається технологія професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей, висвітлено специфіку, структуру, напрямки та етапи представленої технології. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальний напрямок технології професійного самовдосконалення викладачів вищої школи, що базується на створенні індивідуального простору самовдосконалення, організації креативної, спрямованої на саморозвиток діяльності викладача вищої школи, насиченні змісту дисциплін у вищій школі концепціями професійного самовдосконалення. | ua |
dc.description.abstract | The principle motives and values of the professional self-development of the Ukrainian high school teachers of humanitarian specialties are revealed on the basis of the results of the ascertaining stage of the psycho-pedagogical experiment in the article. The teachers` motivation to personal and professional self-improvement is disclosed. It is found out that professional self-cultivation of Humanities` teacher is the process of achieving the pedagogical and professional heights on the conscious of axiological basis, which depends on the value orientations, personal meaning, self-evaluation, motivational and strong-willed personality components, formed need to self-development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ПП "Видавництво "Фенікс" | ua |
dc.subject | експеримент | ua |
dc.subject | мотиви | ua |
dc.subject | потреби | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | професійне самовдосконалення | ua |
dc.subject | викладач вищої школи | ua |
dc.subject | experiment | ua |
dc.subject | motives | ua |
dc.subject | needs | ua |
dc.subject | values | ua |
dc.subject | professional self-cultivation | ua |
dc.subject | high school teacher | ua |
dc.subject | self-improvement | ua |
dc.subject | self-development | ua |
dc.title | Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів : експериментальне дослідження мотивів і цінностей | ua |
dc.type | Article | ua |