Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів : експериментальне дослідження мотивів і цінностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.contributor.author Панасенко, Елліна
dc.date.accessioned 2017-01-12T12:40:14Z
dc.date.available 2017-01-12T12:40:14Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Панасенко Е. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова // Рідна шк.. - 2014. - № 3. - С. 29-34 ua
dc.identifier.issn 0131-6788
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12392
dc.description.abstract У статті розкривається технологія професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей, висвітлено специфіку, структуру, напрямки та етапи представленої технології. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальний напрямок технології професійного самовдосконалення викладачів вищої школи, що базується на створенні індивідуального простору самовдосконалення, організації креативної, спрямованої на саморозвиток діяльності викладача вищої школи, насиченні змісту дисциплін у вищій школі концепціями професійного самовдосконалення. ua
dc.description.abstract The principle motives and values of the professional self-development of the Ukrainian high school teachers of humanitarian specialties are revealed on the basis of the results of the ascertaining stage of the psycho-pedagogical experiment in the article. The teachers` motivation to personal and professional self-improvement is disclosed. It is found out that professional self-cultivation of Humanities` teacher is the process of achieving the pedagogical and professional heights on the conscious of axiological basis, which depends on the value orientations, personal meaning, self-evaluation, motivational and strong-willed personality components, formed need to self-development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ПП "Видавництво "Фенікс" ua
dc.subject експеримент ua
dc.subject мотиви ua
dc.subject потреби ua
dc.subject цінності ua
dc.subject професійне самовдосконалення ua
dc.subject викладач вищої школи ua
dc.subject experiment ua
dc.subject motives ua
dc.subject needs ua
dc.subject values ua
dc.subject professional self-cultivation ua
dc.subject high school teacher ua
dc.subject self-improvement ua
dc.subject self-development ua
dc.title Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів : експериментальне дослідження мотивів і цінностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу