ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цвєткова, Ганна Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2017-01-12T12:26:01Z | |
dc.date.available | 2017-01-12T12:26:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Цвєткова Г. Г. Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі: методологічні засади / Ганна Георгіївна Цвєткова // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – Вип. 22(257). – Ч .ІІ. – С. 71 – 80. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12391 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано самовдосконалення викладачів вишу з погляду аксіологічного, акмеологічного, системно-синергетичного, компетентнісного, цілісного підходів. Явище самовдосконалення розкрито як найбільш адекватна форма людського саморозвитку, що виявляється в самоактуалізації та самореалізації індивіда, динамічній структурі, що виводить особистість на новий якісний рівень світобачення, світосприйняття. | ua |
dc.description.abstract | The self-education of high school teachers from the point of view of the axiological, acmeological, system-synergetic, competent, holistic approaches has analyzed in the article. The phenomenon of self-perfection has been revealed as the most adequate form of human development, which is manifested in self-actualization and self-realization of the individual, dynamic structure, which leads the personality on the new qualitative level of ideology and mentality. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | ua |
dc.subject | самовдосконалення | ua |
dc.subject | саморозвиток | ua |
dc.subject | викладач вишу | ua |
dc.subject | self-cultivation | ua |
dc.subject | self-development | ua |
dc.subject | a high school teacher | ua |
dc.subject.classification | 378.147 | ua |
dc.title | Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі : методологічні засади | ua |
dc.type | Article | ua |