Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі : методологічні засади

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.date.accessioned 2017-01-12T12:26:01Z
dc.date.available 2017-01-12T12:26:01Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Цвєткова Г. Г. Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі: методологічні засади / Ганна Георгіївна Цвєткова // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – Вип. 22(257). – Ч .ІІ. – С. 71 – 80. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12391
dc.description.abstract У статті проаналізовано самовдосконалення викладачів вишу з погляду аксіологічного, акмеологічного, системно-синергетичного, компетентнісного, цілісного підходів. Явище самовдосконалення розкрито як найбільш адекватна форма людського саморозвитку, що виявляється в самоактуалізації та самореалізації індивіда, динамічній структурі, що виводить особистість на новий якісний рівень світобачення, світосприйняття. ua
dc.description.abstract The self-education of high school teachers from the point of view of the axiological, acmeological, system-synergetic, competent, holistic approaches has analyzed in the article. The phenomenon of self-perfection has been revealed as the most adequate form of human development, which is manifested in self-actualization and self-realization of the individual, dynamic structure, which leads the personality on the new qualitative level of ideology and mentality. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Луганський національний університет імені Тараса Шевченка ua
dc.subject самовдосконалення ua
dc.subject саморозвиток ua
dc.subject викладач вишу ua
dc.subject self-cultivation ua
dc.subject self-development ua
dc.subject a high school teacher ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі : методологічні засади ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics