Проведено аналіз аксіологічних засад підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності з урахуванням методологічності сучасного наукового мислення; виокремлено основні положення, пов’язані з сучасним виховним процесом, із створенням аксіологічного простору сучасного педагогічного університету, зі збагаченням аксіосфери, з розглядом особистості студента як активної розвивальної системи, що базується на цілісному підґрунті ціннісно-смислової сфери; розкрито підготовку майбутнього вихователя з позицій аксіологічного підходу.
The analysis of the axiological bases of tutor training of the preschool children to educational activities taking into consideration the methodologist of modern scientific thinking is realized; the basic provisions relating to the modern educational process, creation of the axiological space of a modern pedagogical university, with exiosphere enrichment, with consideration of the individual student as an active educational system which is based on a holistic foundation of value-semantic sphere are emphasized; the training of a future teacher from the standpoint of axiological approach is revealed.