Publication: Психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма
Loading...
Date
Authors
Чередніченко, Н. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні
передумови формування навички письма за умов нормального онтогенезу мовленнєвого розвитку.
Підкреслюється, що процес письма є складною за структурою формою мовленнєвої діяльності. Опанування процесом письма можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня фізичного, психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
В статье раскрываются психофозиологические, психолингвистические и психолого - педагогические предпосылки формирования навыка письма в условиях нормального онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что процесс письма является сложной по структуре формой речевой деятельности. Овладение процессом письма возможно при условии достижения ребенком высокого уровня физического, психического, речевого и интеллектуального развития.
In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of writing skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development.
В статье раскрываются психофозиологические, психолингвистические и психолого - педагогические предпосылки формирования навыка письма в условиях нормального онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что процесс письма является сложной по структуре формой речевой деятельности. Овладение процессом письма возможно при условии достижения ребенком высокого уровня физического, психического, речевого и интеллектуального развития.
In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of writing skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development.
Description
Keywords
письмо, мовленнєва діяльність, графо-моторні навички, письмо, речевая деятельность, графо-моторные навыки, writing, speech activity, grapho-motor skills
Citation
Чередніченко, Н. В. Психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма / Н. В. Чередніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 222-227.