Publication:
Психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Чередніченко, Н. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма за умов нормального онтогенезу мовленнєвого розвитку. Підкреслюється, що процес письма є складною за структурою формою мовленнєвої діяльності. Опанування процесом письма можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня фізичного, психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
В статье раскрываются психофозиологические, психолингвистические и психолого - педагогические предпосылки формирования навыка письма в условиях нормального онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что процесс письма является сложной по структуре формой речевой деятельности. Овладение процессом письма возможно при условии достижения ребенком высокого уровня физического, психического, речевого и интеллектуального развития.
In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of writing skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development.

Description

Keywords

письмо, мовленнєва діяльність, графо-моторні навички, письмо, речевая деятельность, графо-моторные навыки, writing, speech activity, grapho-motor skills

Citation

Чередніченко, Н. В. Психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма / Н. В. Чередніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 222-227.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By