Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Братанич, А. А.
dc.date.accessioned 2016-12-13T13:56:25Z
dc.date.available 2016-12-13T13:56:25Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Братанич А. А. Особистісно орієнтовані технології в педагогічній освіті / А. А. Братанич // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 10-17 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12069
dc.description.abstract У статті проаналізовано особистісно орієнтовані технології в педагогічній освіті. Розглянуто психолого-педагогічні й філософські концепції особистості та її структури, що становлять основу особистісно орієнтованого підходу. Висвітлено основні педагогічні умови процесу особистісно орієнтованого навчання. Важливого значення набуває добір специфічних організаційних форм і методів опрацювання навчального матеріалу, а також створення диференційованої системи необхідних умов, традиційних та інноваційних методів і засобів педагогічного впливу, спрямованих на перспективу розвитку учнів, виховання особистісних оцінних суджень, формування готовності до свідомої естетичної творчості. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы личностно ориентированные технологии в педагогическом образовании. Рассмотрены психолого-педагогические и философские концепции личности и ее структуры, которые представляют основу личностно ориентированного подхода. Выражены основные педагогические условия процесса личностно ориентированного обучения. Важное значение приобретает отбор специфических организационных форм и методов проработки учебного материала, а также создание дифференцированной системы необходимых условий, традиционных и инновационных методов и средств педагогического влияния, направленных на перспективу развития учеников, воспитания личностных оценочных суждений, формирования готовности к сознательному эстетическому творчеству. ua
dc.description.abstract The article analyzes the personality-oriented technology in pedagogical education. Psychological, pedagogical and philosophical concepts of personality and its structure that are the basis of personality oriented approach are revealed. The basic pedagogical conditions of process of personality oriented teaching are researched. an important value is acquired by the selection of specific organizational forms and methods of working of educational material, and also creation of the differentiated system of necessary terms, traditional and innovative methods and facilities of pedagogical influence, students, education of personality evaluation judgements, forming of readiness, sent to the prospect of development to conscious aesthetic creation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісно орієнтовані технології ua
dc.subject педагогічна освіта ua
dc.subject личностно ориентированные технологии ua
dc.subject педагогическое образование ua
dc.subject personality-oriented technology ua
dc.subject pedagogical education ua
dc.subject.classification 37.015.311-051 ua
dc.title Особистісно орієнтовані технології в педагогічній освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу