Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні умови формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-хіміків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лукашенко, Т. Ф.
dc.date.accessioned 2016-11-28T14:48:41Z
dc.date.available 2016-11-28T14:48:41Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Лукашенко Т. Ф. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-хіміків / Т. Ф. Лукашенко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 124-130 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11911
dc.description.abstract Визначено вихідні позиції понять “умова” та “педагогічна умова”. Виявлено організаційно-педагогічні умови функціонування спецкурсу “Екохімія” як чинника формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-хіміків, а саме, кваліфікація викладача; якість підготовки студентів, набуття знань на рівні компетенцій; наявність сучасної матеріально-технічної бази навчального закладу; мотивація студента до навчання та вимоги освітньо-професійної підготовки спеціаліста, покладені в основу Національної рамки кваліфікації. ua
dc.description.abstract Проанализированы исследования, посвященные формированию экологической компетентности. Определены выходные позиции понятий “условие” и “педагогическое условие”. Выявлены организационно-педагогические условия функционирования спецкурса “Экохимия” как составляющего формирования экологической компетентности будущих инженеров-химиков, а именно, квалификация преподавателя; качество подготовки студентов, приобретение знаний на уровне компетенций; наличие современной материально-технической базы учебного заведения; мотивация студента к обучению и требования образовательно- профессиональной подготовки специалиста, положенные в основу Национальной рамки квалификации. Сделаны выводы относительно необходимости разработки новых стандартов специалиста и введения компетентностного подхода. Также освещена необходимость введения в учебный процесс спецкурса “Экохимия”. ua
dc.description.abstract Results of studies on the formation of environmental competence were analyzed. Starting positions for concepts of “condition” and “pedagogical condition” were defined Organizational and pedagogical conditions of functioning of special course “Ecochemistry” were identified as a component of formation of the ecological competence of future chemical engineers, namely, teacher qualification, students training quality, acquiring of knowledges on the level of competence, presence of modern technical base at the educational institution, students’ motivation to learn, and requirements of educational and professional training, underlying the National qualification framework. Conclusions on the need for new specialist qualification standards development and for introduction of competence approach were made. Also, the necessity to introduce of the special course “Ecohemistry” into the teaching process was elucidated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject умови ua
dc.subject організаційно-педагогічні умови ua
dc.subject екологічна компетентність ua
dc.subject условия ua
dc.subject организационно-педагогические условия ua
dc.subject экологическая компетентность ua
dc.subject Conditions ua
dc.subject organizational and pedagogical conditions ua
dc.subject environmental expertise ua
dc.subject.classification 378.015.31:502/504]:66-051 ua
dc.title Організаційно-педагогічні умови формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-хіміків ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу