Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Zhou Qian
dc.date.accessioned 2016-11-25T12:57:12Z
dc.date.available 2016-11-25T12:57:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Zhou Qian. Musical-aesthetics activity as a component of upbringing spiritual-practical activity / Zhou Qian // Science and practice: Collection of scientific articles. – Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, 2016. – P. 296-299. ua
dc.identifier.isbn 978-0-9942661-3-2
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11884
dc.description 1. Боревская Н.Е. Китайская культура во времени и пространстве. 50 и 50 – век в китаеведении / Н.Е.Боревская, С.А.Торопцев. – М. : ИД «ФОРУМ», 2010. – 480 с. 2. Вольнова Л.М. Соціокультурне становлення студентів у великому місті: історико-педагогічний аспект / Л.М.Вольнова // Сучасні міждисциплінарні дослідження: історія, сьогодення, майбутнє : результати другої заочної міжнар. конф. : зб. наук. пр. (3 грудня 2013 р.) / відп. ред. Приходько М.М., Тонких С.В. − К. : Аграр Медіа Групп, 2013. – С. 6−8. 3. Гаснюк В.В. Змістово-структурна характеристика музично-естетичного виховання молодших школярів у полікультурному середовищі [Електронний ресурс] / В. В.Гаснюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. – № 5. – С. 117−127. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2013_5_15.pdf 4. Груздова И.В. Характеристика эстетического компонента в структуре музыкально-эстетической культуры дошкольников [Электронный ресурс] / И.В.Груздова // Вектор науки ТГУ. – 2013. – № 1(23). – С. 314–318. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/harakteristika-esteticheskogo-komponenta-v-strukture-muzykalno-esteticheskoy-kultury-doshkolnikov 5. Карпенко О.Г. Засоби мистецтва як соціально-педагогічні чинники естетичного виховання у вищій школі / О.Г. Карпенко, Ду Лян // Педагогічний альманах: зб. наук. пр. ; редкол. В.В.Кузьменко та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Вип. 31. – С. 10−16. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11646 6. Левченко Ю.А. Развитие духовности личности подростка средствами музыкально-эстетического воспитания : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ю.А.Левченко ; Воронеж. гос. ун-т. – Воронеж, 2006. – 24 c. 7. Отич О.М. Розвиток творчої індивідуальності студентів професійно-педагогічних навчальних закладів засобами мистецтва : монографія / О. М. Отич. – Чернівці : Зелена Буковина, 2011. – 246 с. 8. Петько Л.В. Виховний і професійний аспекти музично-педагогічної спрямованості навчання іноземної мови студентів ВНЗ у системі музично-педагогічної освіти / Л.В.Петько // Музика та освіта : науково-метод.журнал / засн. МОН України, НАПН України, Київська дитяча академія мистецтв ; гол.ред. Л.М.Масол. – Київ : Педагогічна думка, 2013. – № 3. – C. 14–18. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7872 9. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів спеціальності «Музичне мистецтво» (на прикладі вірша Мері Ховітт «Павук і Муха») // Л.В.Петько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2016. – С. 184–190. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10075 10. Распертова С.Ю. Концепт «гармоничная культура» в контексте современных культурных стратегий Китая [Электронный ресурс] / С. Ю. Распертова // Вестник МГЛУ. – 2010. – № 590. – С. 74–95. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/kontsept-garmonichnaya-kultura-v-kontekste-sovremennyh-kulturnyh-strategiy-kitaya ua
dc.description.abstract Розглянуто сутність понять «естетичне виховання», «музичне виховання» та «виховання засобами музики». Визначено змістові складові музично-естетичної діяльності студентів (музичне, естетичне, виховання, діяльність) та подано авторське тлумачення цього терміну. ua
dc.description.abstract The essence of the concepts of “aesthetic upbringing”, “musical upbringing” and “upbringing through music” are considered. The characteristics of the student’s musical aesthetics activity (musical, aesthetic, upbringing, activity) are given; the author's interpretation of these terms are presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Thorpe Bowker. Melbourne, Australia ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject activity ua
dc.subject aesthetic upbringing ua
dc.subject musical aesthetics upbringing ua
dc.subject upbringing through music ua
dc.subject musical aesthetics activity of students ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject естетичне виховання ua
dc.subject музичне виховання ua
dc.subject виховання засобами музики ua
dc.subject музично-естетична діяльність студентів ua
dc.subject.classification 37.036+78.07 ua
dc.title Musical-aesthetics activity as a component of upbringing spiritual-practical activity ua
dc.title.alternative Музично-естетична діяльність як складова виховуючої духовно-практичної діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу