ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Zhou Qian | |
dc.date.accessioned | 2016-11-25T12:57:12Z | |
dc.date.available | 2016-11-25T12:57:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Zhou Qian. Musical-aesthetics activity as a component of upbringing spiritual-practical activity / Zhou Qian // Science and practice: Collection of scientific articles. – Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, 2016. – P. 296-299. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-0-9942661-3-2 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11884 | |
dc.description | 1. Боревская Н.Е. Китайская культура во времени и пространстве. 50 и 50 – век в китаеведении / Н.Е.Боревская, С.А.Торопцев. – М. : ИД «ФОРУМ», 2010. – 480 с. 2. Вольнова Л.М. Соціокультурне становлення студентів у великому місті: історико-педагогічний аспект / Л.М.Вольнова // Сучасні міждисциплінарні дослідження: історія, сьогодення, майбутнє : результати другої заочної міжнар. конф. : зб. наук. пр. (3 грудня 2013 р.) / відп. ред. Приходько М.М., Тонких С.В. − К. : Аграр Медіа Групп, 2013. – С. 6−8. 3. Гаснюк В.В. Змістово-структурна характеристика музично-естетичного виховання молодших школярів у полікультурному середовищі [Електронний ресурс] / В. В.Гаснюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. – № 5. – С. 117−127. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2013_5_15.pdf 4. Груздова И.В. Характеристика эстетического компонента в структуре музыкально-эстетической культуры дошкольников [Электронный ресурс] / И.В.Груздова // Вектор науки ТГУ. – 2013. – № 1(23). – С. 314–318. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/harakteristika-esteticheskogo-komponenta-v-strukture-muzykalno-esteticheskoy-kultury-doshkolnikov 5. Карпенко О.Г. Засоби мистецтва як соціально-педагогічні чинники естетичного виховання у вищій школі / О.Г. Карпенко, Ду Лян // Педагогічний альманах: зб. наук. пр. ; редкол. В.В.Кузьменко та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Вип. 31. – С. 10−16. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11646 6. Левченко Ю.А. Развитие духовности личности подростка средствами музыкально-эстетического воспитания : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ю.А.Левченко ; Воронеж. гос. ун-т. – Воронеж, 2006. – 24 c. 7. Отич О.М. Розвиток творчої індивідуальності студентів професійно-педагогічних навчальних закладів засобами мистецтва : монографія / О. М. Отич. – Чернівці : Зелена Буковина, 2011. – 246 с. 8. Петько Л.В. Виховний і професійний аспекти музично-педагогічної спрямованості навчання іноземної мови студентів ВНЗ у системі музично-педагогічної освіти / Л.В.Петько // Музика та освіта : науково-метод.журнал / засн. МОН України, НАПН України, Київська дитяча академія мистецтв ; гол.ред. Л.М.Масол. – Київ : Педагогічна думка, 2013. – № 3. – C. 14–18. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7872 9. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів спеціальності «Музичне мистецтво» (на прикладі вірша Мері Ховітт «Павук і Муха») // Л.В.Петько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2016. – С. 184–190. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10075 10. Распертова С.Ю. Концепт «гармоничная культура» в контексте современных культурных стратегий Китая [Электронный ресурс] / С. Ю. Распертова // Вестник МГЛУ. – 2010. – № 590. – С. 74–95. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/kontsept-garmonichnaya-kultura-v-kontekste-sovremennyh-kulturnyh-strategiy-kitaya | ua |
dc.description.abstract | Розглянуто сутність понять «естетичне виховання», «музичне виховання» та «виховання засобами музики». Визначено змістові складові музично-естетичної діяльності студентів (музичне, естетичне, виховання, діяльність) та подано авторське тлумачення цього терміну. | ua |
dc.description.abstract | The essence of the concepts of “aesthetic upbringing”, “musical upbringing” and “upbringing through music” are considered. The characteristics of the student’s musical aesthetics activity (musical, aesthetic, upbringing, activity) are given; the author's interpretation of these terms are presented. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Thorpe Bowker. Melbourne, Australia | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | activity | ua |
dc.subject | aesthetic upbringing | ua |
dc.subject | musical aesthetics upbringing | ua |
dc.subject | upbringing through music | ua |
dc.subject | musical aesthetics activity of students | ua |
dc.subject | діяльність | ua |
dc.subject | естетичне виховання | ua |
dc.subject | музичне виховання | ua |
dc.subject | виховання засобами музики | ua |
dc.subject | музично-естетична діяльність студентів | ua |
dc.subject.classification | 37.036+78.07 | ua |
dc.title | Musical-aesthetics activity as a component of upbringing spiritual-practical activity | ua |
dc.title.alternative | Музично-естетична діяльність як складова виховуючої духовно-практичної діяльності | ua |
dc.type | Article | ua |