Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Кваліфікаційні ознаки електронних ресурсів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Макаренко, Л. Л.
dc.date.accessioned 2016-11-25T10:27:11Z
dc.date.available 2016-11-25T10:27:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Макаренко Л. Л. Кваліфікаційні ознаки електронних ресурсів / Л. Л. Макаренко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 142-154 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11871
dc.description.abstract У статті обґрунтовано вплив електронних освітніх ресурсів на формування інформаційного суспільства, аналізується співвідношення понять "інформаційні ресурси" та "електронні ресурси", стисло подано історію входження електронних ресурсів в освіту; описано класифікацію електронних ресурсів за різними ознаками – за наявністю друкарського еквівалента, за природою (формою) основної інформації, за технологією розповсюдження, за характером взаємодії користувача й електронного видання, за періодичністю, за видом носія ресурсу, за предметною галуззю, за функціональною ознакою, за структурою, за характером представлення освітньої інформації, за формою викладу матеріалу, за цільовим призначенням; визначено месце і роль електронних ресурсів у різних галузях наукового знання – філософському, соціологічному, економічному, культурологічному, психологічному і педагогічному (в педагогічній концепції визначено їхні основні характеристики). Зазначено, що електронні освітні ресурси можуть справляти комплексний вплив на процес інформатизації вищої освіти взагалі і вищої педагогічної освіти в контексті входження України в європейський освітній простір. ua
dc.description.abstract В статье обосновано влияние электронных образовательных ресурсов на формирование информационного общества, анализируется соотношение понятий "информационные ресурсы" и "электронные ресурсы", кратко представлена история вхождения электронных ресурсов в образовании; описана классификация электронных ресурсов по различным признакам – по наличию печатного эквивалента, по природе (форме) основной информации, по технологии распространения, по характеру взаимодействия пользователя и электронного издания, по периодичности, по виду носителя ресурса, по предметной области, по функциональному признаку, по структуре, по характеру представления образовательной информации, по форме изложения материала, по целевому назначению; определены место и роль электронных ресурсов в различных областях научного знания – философской, социологической, экономической, культурологической, психологической и педагогической (в педагогической концепции определены их основные характеристики). Отмечено, что электронные образовательные ресурсы могут оказывать комплексное воздействие на процесс информатизации высшего образования в целом (в контексте вхождения Украины в европейское образовательное пространство) и высшего педагогического образования в частности. ua
dc.description.abstract The article justified impact of electronic educational resources in building the Information Society, analyzes relations between the concepts "information resources" and "electronic resources", the history entry of electronic resources in education; described classification of electronic resources on various grounds – by the presence of the printed equivalent in nature (form) of the basic information technology dissemination, the nature of interaction between the user and the electronic edition, by periodicity, by type media resource, by subject area, by function, by structure, the nature of representation of educational information, in the form of presentation material for its intended purpose; vizracheno mestsa role of electronic resources in various areas of scientific knowledge – philosophical, sociological, economic, cultural, and psychological and pedagogical (educational concepts are defined in their basic characteristics). Noted that electronic educational resources can have a complex effect on the process of informatization of higher education in general (in the context of Ukraine's entry into the European educational space) and higher pedagogical education in particular. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject електронні ресурси ua
dc.subject інформаційні ресурси ua
dc.subject електронні освітні ресурси ua
dc.subject электронные ресурсы ua
dc.subject информационные ресурсы ua
dc.subject электронные образовательные ресурсы ua
dc.subject electronic resources ua
dc.subject information resources ua
dc.subject electronic educational resources ua
dc.subject.classification 37.018.43:044 ua
dc.title Кваліфікаційні ознаки електронних ресурсів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics