Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волкова, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2016-11-25T09:56:08Z
dc.date.available 2016-11-25T09:56:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Волкова, Юлія Ігорівна. Формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. І. Волкова ; наук. кер. Н. К. Білова ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. – 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11867
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. У дисертації досліджено проблему формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Уточнено сутність понять «художня комунікація», «художньо-педагогічна комунікація», «комфортне художньо-освітнє середовище», «художньо-комунікативна діяльність учителів музики і хореографії». Визначено зміст художньо-комунікативної діяльності учителів музики і хореографії, яка здійснюється на різних рівнях художньої комунікації з творами мистецтва та інтерактивної діалогової взаємодії через мистецтво. Художньо-комунікативні вміння майбутніх учителів музики і хореографії визначаються як володіння способами виконання складних інтегрованих мистецько-фахових дій, що забезпечують продуктивну полісуб’єктну інтерактивну художню взаємодію її учасників з творами мистецтва в процесі трансляції та обміну художньою інформацією. У роботі науково обґрунтовано компонентну структуру, наукові підходи, принципи й педагогічні умови формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Визначено критерії і рівні сформованості досліджуваного феномена. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії на основі синтезу мистецтв. ua
dc.description.abstract The Dissertation for a degree of the Candidate of Pedagogical Science by specialty 13.00.02 – Theory and Methods of the music education. – National pedagogical university named after M. P. Dragomanov – Kiev, 2016. The dissertation researched a topical problem of forming artistic communicative skills of future music and choreography teachers. It defined the essence of artistic communication, artistic and pedagogical communication, comfortable artistic-educational environment, artistic communicative activity of music and choreography teachers. Artistic communicative activity of future music and choreography teachers based on different levels of artistic communication with an art works, and dialogue interaction by means of art. The thesis defines artistic communicative skills as a possession of the ways of integrated artistic and professional activities, which provides artistic interaction of the participants with the works of art during an exchange of artistic information. The dissertation substantiates the component structure, theoretical scientific approaches, pedagogical conditions and principles of artistic communicative skills of the future teachers of music and choreography. Based on the theoretical analysis of the work it has defined benchmarks, indicators and levels of artistic communicative skills of future music and choreography teachers. Author’s method of forming artistic and communicative skills of future music and choreography teachers was created and tested by experiment, which proved the effectiveness of author’s methods. ua
dc.description.abstract В диссертации исследована проблема формирования художественно-коммуникативных умений будущих учителей музыки и хореографии. Уточнена сущность понятий «художественная коммуникация», «художественно-педагогическая коммуникация», «комфортная художественно-образовательная среда», «художественно-коммуникативная деятельность учителей музыки и хореографии». Определено содержание художественно-коммуникативной деятельности учителей музыки и хореографии, которая осуществляется на разных уровнях художественной коммуникации с произведениями искусства и интерактивного диалогового взаимодействия через искусство. Художественно-коммуникативные умения будущих учителей музыки и хореографии определяются как владение способами выполнения сложных интегрированных художественно-профессиональных действий, обеспечивающих продуктивное полисубъектное интерактивное художественное взаимодействие ее участников с произведениями искусства в процессе трансляции и обмена художественной информацией. В работе научно обоснована компонентная структура, научные подходы, принципы и педагогические условия формирования художественно-коммуникативных умений будущих учителей музыки и хореографии. Определены критерии, показатели и уровни исследуемого феномена. Разработана и экспериментально проверена эффективность поэтапной методики формирования художественно-коммуникативных умений будущих учителей музыки и хореографии. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Копіювальний центр "На Канатній" м. Одеса ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject художня комунікація ua
dc.subject художньо-комунікативна педагогічна діяльність учителів музики і хореографії ua
dc.subject комфортне художньо-освітнє середовище ua
dc.subject художньо-комунікативні вміння учителів музики і хореографії ua
dc.subject communication ua
dc.subject artistic communication ua
dc.subject artistic-pedagogical communication of music and choreography teachers ua
dc.subject artistic-educational environment ua
dc.subject artistic communicative skills of music and choreography teachers ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject художественная коммуникация ua
dc.subject художественно-коммуникативная педагогическая деятельность учителей музыки и хореографии ua
dc.subject комфортная художественно-образовательная среда ua
dc.subject художественно-коммуникативные умения учителей музыки и хореографии ua
dc.subject.classification 378.124:047.22+78.07+792.8+372.461 ua
dc.title Формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу