ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бовтрук, Н. С. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-24T13:26:01Z | |
dc.date.available | 2016-11-24T13:26:01Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Бовтрук Н. С. Програмне забезпечення smart notebook як середовище для створення ігрових елементів на уроках технологій / Н. С. Бовтрук // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 33-40 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11858 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізоване програмне забезпечення smartnotebook як середовище для створення ігрових елементів на уроках технологій. Показана доцільність застосування нових інтерактивних технологій в проектній діяльності на уроках технологій. А саме показані приклади застосування ігрових елементів, створених даним програмним забезпеченням. Дидактична доцільність використання інтерактивних дошок на уроках технологій. Рекомендації щодо використання та поєднання інтерактивних можливостей на уроках технологій. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализировано программное обеспечение smartnotebook как среда для создания игровых элементов на уроках технологий. Показана целесообразность применения новых интерактивных технологий в проектной деятельности на уроках технологии. А именно показаны примеры применения игровых элементов созданных данным программным обеспечением. Дидактическая целесообразность использования интерактивных досок на уроках технологий. Рекомендации по использованию и сочетание интерактивных возможностей на уроках технологий. | ua |
dc.description.abstract | The paper analyzes the software smart notebook as a medium for creating game elements in class technology. Shown the feasibility of new interactive technologies in the design of technology in the classroom. And it shows examples of the application of game elements created by this software. Didactic feasibility of using interactive whiteboards in the classroom technology. Guidelines for the use and combination of interactive features in class technology. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | програмне забезпечення | ua |
dc.subject | педагогічна програма | ua |
dc.subject | smartnotebook | ua |
dc.subject | программное обеспечение | ua |
dc.subject | педагогическая программа | ua |
dc.subject | smartnotebook | ua |
dc.subject | software | ua |
dc.subject | educational software | ua |
dc.subject | smart notebook | ua |
dc.subject.classification | 37.091.315.7:62/64 | ua |
dc.title | Програмне забезпечення smart notebook як середовище для створення ігрових елементів на уроках технологій | ua |
dc.type | Article | ua |