Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Програмне забезпечення smart notebook як середовище для створення ігрових елементів на уроках технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бовтрук, Н. С.
dc.date.accessioned 2016-11-24T13:26:01Z
dc.date.available 2016-11-24T13:26:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Бовтрук Н. С. Програмне забезпечення smart notebook як середовище для створення ігрових елементів на уроках технологій / Н. С. Бовтрук // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 33-40 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11858
dc.description.abstract У статті проаналізоване програмне забезпечення smartnotebook як середовище для створення ігрових елементів на уроках технологій. Показана доцільність застосування нових інтерактивних технологій в проектній діяльності на уроках технологій. А саме показані приклади застосування ігрових елементів, створених даним програмним забезпеченням. Дидактична доцільність використання інтерактивних дошок на уроках технологій. Рекомендації щодо використання та поєднання інтерактивних можливостей на уроках технологій. ua
dc.description.abstract В статье проанализировано программное обеспечение smartnotebook как среда для создания игровых элементов на уроках технологий. Показана целесообразность применения новых интерактивных технологий в проектной деятельности на уроках технологии. А именно показаны примеры применения игровых элементов созданных данным программным обеспечением. Дидактическая целесообразность использования интерактивных досок на уроках технологий. Рекомендации по использованию и сочетание интерактивных возможностей на уроках технологий. ua
dc.description.abstract The paper analyzes the software smart notebook as a medium for creating game elements in class technology. Shown the feasibility of new interactive technologies in the design of technology in the classroom. And it shows examples of the application of game elements created by this software. Didactic feasibility of using interactive whiteboards in the classroom technology. Guidelines for the use and combination of interactive features in class technology. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject програмне забезпечення ua
dc.subject педагогічна програма ua
dc.subject smartnotebook ua
dc.subject программное обеспечение ua
dc.subject педагогическая программа ua
dc.subject smartnotebook ua
dc.subject software ua
dc.subject educational software ua
dc.subject smart notebook ua
dc.subject.classification 37.091.315.7:62/64 ua
dc.title Програмне забезпечення smart notebook як середовище для створення ігрових елементів на уроках технологій ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics