Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Умови ефективного засвоєння педагогічно-професійних знань бакалаврами

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Корнелюк, В. О.
dc.date.accessioned 2016-11-18T10:01:11Z
dc.date.available 2016-11-18T10:01:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Корнелюк В. О. Умови ефективного засвоєння педагогічно-професійних знань бакалаврами / В. О. Корнелюк // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 84-89 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11768
dc.description.abstract Розглянуто окремі аспекти засвоєння професійних знань у процесі пізнання студентами педагогічного коледжу. Особлива увага приділяється розвитку логічного мислення майбутніх учителів як необхідної умови професійної підготовки особистості. ua
dc.description.abstract Расмотрены отдельные аспекты усвоения профессиональных знаний студентами педагогического колледжа. Особенное внимание уделяется развитию логического мышления будущих учителей как необходимого условия профессиональной подготовки личности. ua
dc.description.abstract Several specific aspects of mastering professional knowledge in the process of learning are distinguished by the students of pedagogical college. Special attention is paid to the development of logical thinking of the future teachers as a requirement of the professional training of individual. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject професійне мислення ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject профессиональное мышление ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject professional training ua
dc.subject professional thinking ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject.classification 377.8 ua
dc.title Умови ефективного засвоєння педагогічно-професійних знань бакалаврами ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics