Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коршевнюк, Т. В.
dc.date.accessioned 2016-11-18T09:43:01Z
dc.date.available 2016-11-18T09:43:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Коршевнюк Т. В. Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття / Т. В. Коршевнюк // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 89-99 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11763
dc.description.abstract На підставі ретроспективного аналізу педагогічної літератури у статті розкрито сутність поняття “зміст освіти”, сформованого в радянський і пострадянський періоди ХХ століття, узагальнено погляди дидактів на склад і структуру змісту освіти. ua
dc.description.abstract На основании ретроспективного анализа педагогической литературы в статье раскрыто сущность понятия “содержание образования”, сформировавшегося в советский и постсоветский периоды ХХ века, обобщены взгляды дидактов на состав и структуру содержания образования. ua
dc.description.abstract On the basis of retrospective analysis of pedagogical literature in the article revealed the essence of the concept “educational content”, formed in the Soviet and post-Soviet periods of the twentieth century, summarized the views of didactics scientists on the composition and structure of educational content. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject зміст освіти ua
dc.subject компоненти змісту освіти ua
dc.subject знання ua
dc.subject досвід діяльності ua
dc.subject содержание образования ua
dc.subject компоненты содержания образования ua
dc.subject знания ua
dc.subject опыт деятельности ua
dc.subject content of education ua
dc.subject components of education ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject experience ua
dc.subject.classification 37(09)(477) ua
dc.title Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу