Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжоу Лі
dc.date.accessioned 2016-11-02T14:23:36Z
dc.date.available 2016-11-02T14:23:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чжоу Лі. Формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України [Текст] : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Чжоу Лі ; наук. кер. О. А. Устименко-Косоріч ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 18 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11650
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. – Київ, 2016. У дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв’язання проблеми формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України, що полягає у розробці педагогічних умов зазначеного процесу. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що якість формування інтерпретаторської компетентності у майбутніх співаків з КНР залежить від комплексу стійких мотивів, які впливають на зацікавленість суб’єкта навчального процесу у професійному зростанні (мотиваційний компонент); арсеналу знань, умінь і навичок з історії музики, її теорії, виконавської майстерності (технологічний компонент); інтелектуального потенціалу майбутнього фахівця вокальної справи, його слухових уявлень, художнього світосприйняття, асоціативного мислення (творчий компонент). Експериментальним упровадженням зазначених педагогічних умов в систему фахової підготовки майбутніх співаків з КНР доведена їх ефективність. ua
dc.description.abstract Thesis for Candidate of Pedagogical Sciences degree in specialty 13.00.04 – theory and methods of professional education. – National Pedagogical Dragomanov University. – Kyiv, 2016. The thesis presents theoretical generalization and new solution to the problem of forming of competency in interpretation of future singers from PRC in the process of professional training in higher pedagogical educational establishments of Ukraine that consists in designing the pedagogical conditions of its realization. Theoretically proved and experimentally verified that the quality formation of competency in interpretation of the future singer from PRC depends on the complex sustained motives that affect on the interest the subject in the educational process of professional growth (motivational component); arsenal of knowledge, abilities and skills in music history, theory, performance skills (technology component); intellectual potential future specialist in vocal, his auditory representations, artistic perception, associative thinking (creative component). Experimental implementation of these pedagogical conditions system in the professional training of future singers from PRC, proved their effectiveness. ua
dc.description.abstract Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.04 – теория и методика профессионального образования. – Национальный педагогический университет имени М.П Драгоманова. – Киев, 2016. В диссертации обобщены существующие на сегодняшний момент в педагогической науке теоретические исследования формирования интерпретаторской компетентности у будущих певцов из КНР в процессе профессиональной подготовки в высших педагогических учебных заведениях Украины и представлено новое решение этой проблемы, которое заключается в разработке педагогических условий его реализации. Анализ сути таких понятий как „компетентность” и „интерпретация” стал теоретической основой для определения ключевого понятия исследования „интерпретаторская компетентность”, под которым мы понимаем интегративное образование личности, предполагающее теоретическую осведомленность, владение умениями и навыками, которые опираются на систему ценностных ориентаций, привычек, вкусов, сложившихся в процессе профессиональной подготовки певца под влиянием определенных национальных, социокультурных, ментальных факторов, и направленное на воспроизведение художественно- эстетического содержания музыки путем творческо-исполнительской реализации личности. Теоретически обоснована трикомпонентная структура интерпретаторской компетентности как неотъемлемой составляющей этого процесса в составе: мотивационного, технологического и творческого компонентов. С этих позиций качественные показатели процесса формирования интерпретаторской компетентности у будущих певцов из КНР зависят от комплекса стойких мотивов, которые влияют на заинтересованность субъекта учебного процесса в профессиональном росте (мотивационный компонент); арсенала знаний, умений и навыков по истории музыки, ее теории, исполнительского мастерства (технологический компонент); интеллектуального потенциала будущего специалиста по вокалу, его слуховых представлений, художественного мировосприятия, ассоциативного мышления (творческий компонент). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування ua
dc.subject інтерпретаторська компетентність ua
dc.subject майбутні співаки з КНР ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject вищі педагогічні навчальні заклади України ua
dc.subject formation ua
dc.subject competency in interpretation ua
dc.subject future singers from PRC ua
dc.subject professional training ua
dc.subject higher educational establishments of Ukraine ua
dc.subject формирование ua
dc.subject интерпретаторская компетентность ua
dc.subject будущие певцы из КНР ua
dc.subject специальная подготовка ua
dc.subject высшие учебные заведения Украины ua
dc.subject.classification 378.637.016:78.071.3 ua
dc.title Формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу