ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2016-10-06T11:13:39Z | |
dc.date.available | 2016-10-06T11:13:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко Віктор Петрович Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття / Віктор Петрович Андрущенко // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 27-38 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11420 | |
dc.description.abstract | Именно учитель, в первую очередь учитель и только учитель готовит нового субъекта жизнедеятельности - активного поборника единства общества и его прогрессивных изменений, основанных на гуманистических и демократических началах, глубоком единстве и сотрудничестве народов и культур, приоритетах сохранения мира, экологической безопасности, благосостояния и общественного порядка, толерантности и солидарности. Именно Учитель должен повернуть авторитет духовности в образовательное пространство Европы. | ua |
dc.description.abstract | Саме вчитель, в першу чергу вчитель і тільки вчитель готує нового суб'єкта життєдіяльності - активного поборника єдності суспільства і його прогресивних змін, заснованих на гуманістичних і демократичних засадах, глибокій єдності та співпраці народів і культур, пріоритети збереження миру, екологічної безпеки, добробуту і громадського порядку, толерантності та солідарності. Саме Учитель повинен повернути авторитет духовності в освітній простір Європи. | ua |
dc.description.abstract | That teacher first of all and only teacher prepares a new subject of life - active promoter unity of society and the progressive changes based on humanistic and democratic principles, а deep unity and cooperation between peoples and cultures, priorities of peace, environmental safety, welfare and public order , tolerance and solidarity. That teacher should return the authority of spirituality in the education space in Europe. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | учитель | ua |
dc.subject | сотрудничество народов и культур | ua |
dc.subject | образовательное пространство | ua |
dc.subject | вчитель | ua |
dc.subject | співпраця народів і культур | ua |
dc.subject | освітній простір | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | cooperation of the peoples and cultures | ua |
dc.subject | education space | ua |
dc.title | Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття | ua |
dc.type | Article | ua |