Перегляд Випуск 3-4 по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Кикуш, Николай (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Сложный и обширный процесс изменений, который происходит во всем обществе на мировом уровне, отображается и в системе образования. Многочисленные изменения характерны для всех уровней системы образования, цель которых ...
  • Андрущенко, Виктор Петрович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Создание Ассоциации ректоров педагогических университетов Европы, принятие Обращения к парламентариям европейских стран по поддержке учителя и педагогического образования требует реализации конкретных мер, разработки ...
  • Дем’яненко, Наталія Миколаївна (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Досліджується проблема конструювання компетентнісно-контекстної моделі підготовки педагогічних кадрів на тлі зміни структури освітньої діяльності, нарощування дослідницької компоненти, розширення функцій педагогічного ...
  • Андрусишин, Богдан Іванович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Беручи до уваги активний процес інтеграції України у світове і європейське співтовариство, в тому числі і у освітній галузі, треба співставляти перспективи освітнього національного законодавства з усією різноманітністю ...
  • Коцан, Iгор Ярославович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише забезпечували кількісну реалізацію завдань обов’язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її ...
  • Афанасьев, Владимир Васильевич (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Современный педагогический университет, как и вся система высшего образования России, живет в режиме перемен: структурных, экономических, методологических, инновационных. Для сферы педагогики преемственность, системность, ...
  • Рябов, Виктор Васильевич (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Задача обеспечения потребностей системы образования Москвы в компетентных и квалифицированных кадрах требует создания эффективной системы подготовки, переподготовки и повышения квалификации учительского ...
  • Ярошенко, Алла Олександрівна (2013)
    Cоціально-педагогічна солідарність майбутнього педагога повинна бути направлена на виховання громадських цінностей, самодопомогу і взаємодопомогу та виступати як ідейно-теоретична платформа виховання соціальної ініціативності, ...
  • Кухарчик, Петр Дмитриевич (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В статье раскрываются концептуальные основания стандартизации общепедагогической подготовки будущих учителей, создающие ценностно-ориентационное пространство для разработчиков нового поколения образовательных стандартов, ...
  • Бех, Володимир Павлович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Толерантність у сфері розбудови європейської освіти є необхідним елементом, оскільки толерантність як властивість свідомості особистості має бути сформована ще у школі. Вона потрібна людині у будь-якій сфері її життєдіяльності. ...
  • Гончаров, Володимир Іванович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Розглядається одне з основних напрямів підготовки сучасного вчителя – формування духовного світу дитини, де мають домінувати добро і справедливість, гармонія і краса, здатність дитини до співпереживання і надання допомоги ...
  • Морітц, Гунцінґер (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Інтерв’ю проф. Гунцінгера щодо презентації Педагогічної Конституції Європи в Університеті імені Гете (м. Франкфурт-на-Майні, Німеччина) та важливості проекту для європейського освітнього і культурного простору.