Немченко, Юрій Владиславович(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Головна ідея статті – акцентувати увагу на доцільності використання навчального
портфоліо як інструменту, який стимулює самоорганізацію навчальної діяльності студентів під час реалізації пошуково-дослідних проектів з ...
Голіяд, І.C.; Звєздогляд, О.В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті розглянуті проблеми графічної підготовки майбутніх учителів технології і
креслення та можливості їх розв’язання. Одним із аспектів яких на сучасному етапі є створення пошукового бібліотечного ресурсу (ПБР) графічної ...
Романчук, А.І.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена аналізу особливостей розвитку трудового профільного навчання
сільської школи та дослідженню проблем в його організації, які існують в сучасній загальноосвітній школі.
Александров, А.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена аналізу проблем навчання впровадженню систем електронної комерції,
орієнтованих на малі і середні підприємства. Розглядаються аспекти концепції досягнення успіху в розробці принципів аналізу показників ...
Ніколайчук, С.П.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті висвітлено основні зміни нової редакції навчальної програми “Трудове навчання”, проведено аналіз ролі текстильного матеріалознавства у змістовному наповненні оновленої програми.
Учитель, І.Б.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Автор в статті аналізує різні підходи до дефініції поняття “педагогічна самоорганізація”, обґрунтовує сутність поняття “педагогічна самоорганізація” і подає авторське визначення поняття “педагогічна самоорганізація”.
Стешенко, В.В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Розглядається проблема визначення професійних компетенцій та способу їх відображення в
освітньо-професійній програмі підготовки майбутнього вчителя технологій. Представлена
трирівнева система професійних компетенцій ...
Сергієнко, О.В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Одне з основних положень сучасної психолого-педагогічної науки полягає в тому, що
вдосконалення процесу формування і розвитку особистості можливо лише за умови здійснення
особистісно-орієнтованого навчання, при якому ...
Гуменюк, Т. Б.; Корець, О. М.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті обґрунтовано двоступеневу підготовку фахівців для освітньої галузі “Технології”. Розкрито сутність компетентнісного підходу до процесу підготовки майбутніх учителів технологій. Представлена модель підготовки ...
Мачача, Т.С.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті охарактеризовані наукові підходи до проектування і реалізації змісту сучасної
технологічної освіти, які забезпечують успішну його трансформацію в особистісний досвід учнів, в їхній культурний розвиток.
Кучер, З.С.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті представлено результати дослідження теорії та практики управління самостійною роботою студентів. Запропоновано нові підходи до управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у процесі вивчення конструювання ...
Сушенцева, Л.Л.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Визначено, що для сформованості психолого-педагогічної готовності майбутніх педагогів
професійного навчання до підготовки професійно мобільного кваліфікованого робітника особливу увагу необхідно зосередити на формуванні ...
Бровченко, А.І.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті аналізуються психолого-педагогічні аспекти формування фахової компетентності з основ етнодизайну майбутніх учителів технологій. Розглядаються погляди вчених на функціональні особливості мозку людини та ефективну ...
Кучер, С.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається сутність поняття “художня культура” та її близькість із
“естетичною культурою”. Запропоновано способи формування та критерії оцінювання рівня
художньої культури у студентів технолого-педагогічних ...
Сулима, Т.С.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядаються особливості інноваційної діяльності педагога професійного
навчання в контексті реформування системи професійно-технічної освіти. Стисло
характеризуються новітні педагогічні технології, що використовуються ...
Дубова, Н.В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
У статті розкрито важливість ролі інновацій у підготовці інженерів-педагогів. В якості
одного з підходів модернізації процесу навчання майбутніх інженерів-педагогів розглядається система інноваційного навчання. Вже сьогодні ...
Ігнатенко, О.В.; Ігнатенко, Г.В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011)
Стаття про різні типи інформаційних джерел, значення технологій ВЕБ 2.0, зокрема таких
як Wiki, для проектної технології в освітній діяльності вчителя.