ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Агманова, А. Е. | |
dc.date.accessioned | 2016-08-26T06:41:45Z | |
dc.date.available | 2016-08-26T06:41:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Агманова, А. Е. Усвоение второго языка: к проблеме методологии исследования [Текст] / А. Е. Агманова // Система і структура східнослов'янських мов : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 5. - С. 275-281. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11050 | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются существующие исследовательские подходы к проблеме овладения вторым языком, и анализируется опыт реализации комплексной программы исследования закономерностей усвоения предикационных знаний при изучении казахского языка русскоязычными и англоязычными студентами | ua |
dc.description.abstract | У статті розглядаються існуючі дослідницькі підходи до проблеми засвоєння другої мови, аналізується досвід реалізації комплексної програми дослідження закономірностей опанування предикаційних знань у процесі вивчення казаської мови російськомовними та англомовними студентами. | ua |
dc.description.abstract | The paper considers existing approaches to the issue of second language acquisition and experience implementation of complex program of predicative knowledge acquisition occurrence in studying the Kazakh language by Russian-speaking and English-speaking students are analyzed | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.relation.ispartofseries | Система і структура східнослов'янських мов;Випуск 5 | |
dc.subject | усвоение второго языка | ua |
dc.subject | русский язык | ua |
dc.subject | казахский язык | ua |
dc.subject | методика комплексного исследования | ua |
dc.subject | предикационные знания | ua |
dc.subject | контрастивный анализ | ua |
dc.subject | анкетирование | ua |
dc.subject | тестирование | ua |
dc.subject | контент-анализ | ua |
dc.subject | засвоєння другої мови | ua |
dc.subject | російська мова | ua |
dc.subject | казаська мова | ua |
dc.subject | методика комплексного дослідження | ua |
dc.subject | предикаційні знання | ua |
dc.subject | контрастивний аналіз | ua |
dc.subject | анкетування | ua |
dc.subject | тестування | ua |
dc.subject | контент-аналіз | ua |
dc.subject | second language acquisition | ua |
dc.subject | the Russian language | ua |
dc.subject | the Kazakh language | ua |
dc.subject | methods of complex research | ua |
dc.subject | predicative knowledge | ua |
dc.subject | ontrastive analysis | ua |
dc.subject | questionnaire survey | ua |
dc.subject | testing | ua |
dc.subject | content-analysis | ua |
dc.subject.classification | 81 | ua |
dc.title | Усвоение второго языка: к проблеме методологии исследования | ua |
dc.type | Article | ua |