Суть розробки, основні результати:
1. Арановский М.Г. Музыка. Мышление. Жизнь. Статьи, интервью, воспоминания / М.Г.Арановский ; ред.-сост. Н.А.Рыжкова − М. : Государственный институт искусствознания, 2012. − 440 с., ил.
2. Арановский М.Г. Мышление, язык, семантика // Проблемы музыкального мышления / М.Г.Арановский. − М., 1974, - 90 с.
3. Асафьев Б.В. Музыкальная форма как процесс / Б.В.Асафьев. − Л., 1971. − 376 с.
4. Гринчук Ірина. Проблеми музичного мислення: теорія і методика розвитку. Діалектика музичного логосу та ейдосу: навч.-метод. посіб. / І.Гринчук, О.Бурська. − Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. − 224 с.
5. Маркова Е Н. Интонационность музыкального искусства: Науч. обоснование и пробл. педагогики / Е.Н.Маркова. − К. : Муз. Україна, 1990. − 183 с.
6. Мʼясоїд П.А. Загальна психологія : навч. посіб. / П.А.Мʼясоїд. – К. : Вища школа, 1998. − 479 с.: іл.
7. Назайкинский Е.В. О психологии музыкального восприятия / Е.В. Назайкинский. – М. : Музыка, 1982. – 383 с.
8. Петько Л.В. Виховний і професійний аспекти музично-педагогічної спрямованості навчання іноземної мови студентів ВНЗ у системі музично-педагогічної освіти / Л.В.Петько // Музика та освіта : науково-метод.журнал / засн. МОН України, НАПН України, Київська дитяча академія мистецтв ; гол.ред. Л.М.Масол. – Київ : Педагогічна думка, 2013. – № 3. – C. 14–18.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7872
9. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів спеціальності «Музичне мистецтво» (на прикладі вірша Мері Ховітт «Павук і Муха») // Л.В.Петько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2016. – 184–190.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10075
10. Теплов Б.М. Психология музыкальных способностей / Б.М.Теплов. − Москва-Ленинград, 1947. − 334 с.
11. Цагарелли Ю.А. Психология музыкально-исполнительской деятельности : уч. пособие / Ю.А.Цагарелли. − СПб. : Композитор • Санкт-Петербург, 2008. – 368 с., нот.
12. Denysiuk Inna. The main point and content of future Music teacher’ artistic improvisation skills / Inna Denysiuk // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 2 (March/April). – Toronto : Shiny Word Corp., 2016. – PP. 135–143.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10133
13. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395−398.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779