Статтю присвячено дослідженню основних чинників та засобів інтелектуального
розвитку дитини дошкільного віку у системі виховання Великої Британії. Розглядаються
погляди британських учених стосовно їх використання та позитивного впливу у сімейному
оточенні та дошкільних установах. Визначаються такі чинники та засоби виховання, як
спілкування, засоби масової інформації, інформаційно-комунікативні технології та ігрова
діяльність. Наводяться приклади навчально-виховних засобів та аналізуються результати їх
застосування. Перелічуються різні підходи британських учених щодо класифікації ігор, як
найсприятливіших методів дошкільного виховання.
Статья посвящена исследованию основных факторов и средств интеллектуального
развития ребенка дошкольного возраста в системе воспитания Великобритании.
Рассматриваются взгляды британских ученых относительно их использования и
положительного влияния в семейном окружении и дошкольных учреждениях. Определяются
такие факторы и средства воспитания, как средства массовой информации, информационно-коммуникационные технологии, общение и игровая деятельность. Приводятся примеры
учебно-воспитательных средств и анализируются результаты их применения. Перечисляются
различные подходы британских ученых относительно классификации игр, как самых
благоприятных факторов дошкольного воспитания.
The article investigates the main factors and means of intellectual development of preschool
children in the system of education of Great Britain. It discusses the viewpoints of British scientists
about their use and the positive influence in the family environment and at preschool institutions.The
research defines factors and means of education, communication, media, information and
communication technologies and games. It gives the examples of educational means and analyzes the
results of their implementation. The work lists different approaches of British scientists regarding the
classification of games as the most favourable methods in early childhood education.